خبر جدید

ویدیو و فیلم کامل بازداشت قاتلان شهید آرمان علیوردی یک بسیجی طلبه

ویدیوی کامل از لحظه‌ای که قاتلان شهید آرمان علیوردی دستگیر می‌شوند ویدیو کامل بازداشت قاتلان شهید آرمان علیوردی یک بسیجی طلبه که در اکباتان در شهر تهران مورد حمله آشوبگران قرار می گیرد و بر اثر شدت جراحات و بعد از منتقل شدن به بیمارستان به شهادت می‌رسد.

ویدیوی کامل از لحظه‌ای که قاتلان شهید آرمان علیوردی دستگیر می‌شوند

بازداشت قاتلان شهید آرمان علیوردی

منتشر شدن این ویدیو در فضای مجازی و دستگیری قاتلان این بسیجی را میتوانید ببینید. در این فیلم بعد از لحظه های اولیه که پیکر نیمه جان شهید آرمان علیوردی پیدا میشود و بعد از آن به بیمارستان انتقال داده میشود و به دلیل جراحاتی که به ایشان وارد میشود به درجه رفیع شهادت میرسد.

در ضمن شما می‌توانید لحظه هایی که در آن قاتلان شهید آرمان علیوردی دستگیر می‌شوند که در خیابانهای اطراف مشمول آسیب رساندن به اموال عمومی و آشوب بودند را ببینید.

ویدیوی کامل از لحظه‌ای که قاتلان شهید آرمان علیوردی دستگیر می‌شوند
به شهادت رسیدن این جوان بسیجی  رسانه‌های کشور باعث به وجود آمدن بازتاب گسترده شد و فیلمی که از لحظه شکنجه کردن این شهید فیلمبرداری شده بود را و بعد از آسیب ها و جراحات زیادی که به ایشان وارد می کنند او را رها می کنند.

همچنین ببینید :

فیلم کامل شکنجه آرمان علیوردی بسیجی و لحظه به شهادت رسیدن در اکباتان

ظاهراً خبرهایی مبنی بر اینکه نام اکباتان را به شهید آرمان علیوردی تغییر دهند به گوش می رسد در هر صورت این روزها کشورمان دارای شرایط ناآرامی بوده است و آشوب های پراکنده و اغتشاشات ای که باعث ناامنی شده است و آسایش مردم را گرفته است.البته رسانه های خارج از کشور نیز با اهداف مشخص آتشین ناآرامی ها را افروخته تر کردن در هر صورت امیدواریم که اوضاع کشورمان هر چه زودتر به شرایط ایده آل و عادی برسد و دوباره به شرایط عادی برگردیم و دیگر این چنین اخبار هایی را شاهد نباشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا