خبر ورزشی

پاسخ علی دایی در مورد مرگ اسرا پناهی به نماینده مجلس اردبیل + عکس

پاسخ علی دایی در مورد مرگ اسرا پناهی به نماینده مجلس اردبیل + عکس،علی دایی در جواب به نماینده مجلس اردبیل در مورد مرگ دختری با نام اسرا پناهی و همچنین تصاویر و جزئیات مربوط به آن را با ما ببینید.

پاسخ علی دایی در مورد مرگ اسرا پناهی به نماینده مجلس

پاسخ علی دایی در مورد مرگ اسرا پناهی به نماینده مجلس

چند روز پیش با منتشر شدن خبر مرگ دختر دانش آموز اردبیلی که در فضای مجازی به انتشار درآمده بود و رسانه های معاند اعتقاد بر این داشتند که این دختر نوجوان در اثر ضربات و کتک های لباس شخصی ها در کلاس جان باخته و فوت شده است.اما بعد از یک روز خبرگزاری فارس در مصاحبه با عموی اسرا پناهی و منتشر کردن او که عموی اسرا چنین اظهاراتی داشته است که  در اثر بیماری قلبی مادرزادی از دنیا رفته است و او نتوانسته بود که بعد از مرگ پدرش با ناراحتی حمله قلبی داشته باشد و بعد از آن به بیمارستان منتقل شده بود و در بیمارستان فوت می کند.

حالا علی دایی در مقابل این اخبار واکنش نشان می دهد و در صفحه اینستاگرام خود چنین می نویسد .سکوت ناشی از هتک حرمت به دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که پایه های علمی و معرفتی خود را در این نهاد پرورش داده‌ام امروز منجر به برخورد با دانش آموزان در یکی از مدرسه هایی در زادگاهم شده است.سکوتی که کتاب آن مرگ دارد و هر روز داغی دیگر بر دل جای ایران می نشاند که حکم خیانت به انسانیت و میهن مرا دارد من عضو هیچ گروه نیستم من جز کوچکی از مردم شریف هستم که دغدغه هایشان دغدغه های من است.

پاسخ علی دایی در مورد مرگ اسرا پناهی به نماینده مجلس

در واکنش به این صحبت های علی دایی نماینده مردم اردبیل در مجلس چنین پاسخ می‌دهد که تاسف می‌خورم که برخی از چهره‌های شاخص کشور و اسطوره ها به این مسائل می پردازند امنیت کشور باعث شد که عده‌ای اسطوره شوند با پول محرومان ورزشکار ساختیم تا عده دیده شوند اما امروز ازآشوبگران حمایت می‌کنند.

 

حرف بنده به این افراد این است که احترام خودشان را حفظ کرده و در رفتار خود تجدید نظر کند درمقابل صحبت های نماینده مردم اردبیل و علی دایی آقای علی دایی نیز در پاسخ به او چنین می گوید: درود به مردم شریف ایران با توجه به ضعف سازی های اخیر صدا و سیما برخی خبرگزاری‌ها و مجلس لازم دانستم مطلبی را به شما عزیزان در میان بگذارند.

آقای سید کاظم موسوی نماینده اردبیل در مجلس سوالی برایم پیش آمده است که امیدوارم جوابش را از شما بگیرد در کدام ورزشگاه ای که شما ساخته اید من به اینجا رسیده و دیده شدم که باید پاسخگوی شما باشند و ما صحبت از امنیت کردیم که تامین امنیت وظیفه هر دولتی میباشد و با توجه به صحبت‌های عموی اسرا پناهی و صدا وسیما که عامل مرگ را بیماری مادرزادی و نارسایی قلب به عنوان می‌نماید.

اینجانب قبول ندارم که در بیمارستان فاطمیه اردبیل اتفاق افتاده است. پس خودکشی دختر نازنینش حرم صحت ندارد و شما راست نمی گوید آقای موسوی شما نماینده مردم اردبیل در مجلس هستید یا سخنگوی دولت اگر از مشکلات و کمبودهای شهر مردم اردبیل خبر داشتید.

پاسخ علی دایی در مورد مرگ اسرا پناهی به نماینده مجلس

چرا خاموش بودید و خاموش مانده اید چرا در مجلس و دولت صدای مردم شهر تا نبودید که اگر بودید کار به اینجا ختم می‌شد. در پاسخ به اخبار منتسب به اینجانب در صدا و سیما و برخی از خبرگزاری‌ها لازم به ذکر می‌دانم اطلاعات من از زادگاهم اردبیل کامل میباشد، و گربه صحت مسئله این رسم هیچگاه اظهار نظر نمی کند از این به بعد به یک اجماع برسید بعد آن خبر را منتشر نمایید تاریخ ثابت کرده می کند و خواهد کرد چه کسان دروغگو هستند من خودم را اسطوره نمی دانم و بارها گفتم من از جنس همین مردم هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا