بیوگرافی

پدر و مادر کیان پیرفلک کیست و شغل و پیج اینستاگرام زینب مولایی راد بیوگرافی

پدر و مادر کیان پیرفلک کیست بیوگرافی و شغل و پیج اینستاگرام زینب مولایی راد و بیوگرافی مادر کیان پیرفلک کودک 9 ساله در ایذ و جنجال های او را در ادامه بخوانید.

بیوگرافی زینب مولایی راد مادر کیان پیرفلک کیست

پدر و مادر کیان پیرفلک کیست

نام مادر کیان پیرفلک زینب مولایی راد دارد که هنگام خاکسپاری و تشییع پسرش در قبرستان اظهارت  جنجالی به پا کرده و شعر هنجارشکنانه خواند که موجب شد مورد حمایت شبکه و رسانه های معاند قرار بگیرد.خانم مولایی بعد از یک روز از تشییع جنازه فرزندش در مصاحبه با صدا و سیما گفته ها و اظهارات خود را تکذیب میکند و گفت که من هیچ شعری نخوانده ام و شعار سیاسی نداده است و همچنین در اینستاگرامش پست هایی که در به اشتراک گذاشته شده کار ایشان نبوده است و در زمان حادثه تیراندازی تلفن همراهش را گم کرده است.

پدر و مادر کیان پیرفلک کیست و شغل و پیج اینستاگرام زینب مولایی راد بیوگرافی

پدر کیان میثم پیرفلک نام دارد که در روز تیراندازی مورد اصابت چند گلوله قرار گرفته و ایشان در بیمارستان بستری میباشد و تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

استوری غم انگیز کیان پیرفلک دل همه را در اینستاگرام به درد اورد

فیلم کامل اظهارات و مصاحبه جدید مادر “کیان پیرفلک” شعری نخواندم

بیوگرافی کیان پیرفلک پسر 10 ساله اهل ایذه +عکس و ماجرای کشته شدن

کیان پیرفلک کودک ده ساله بوده است که چند روز پیش مورد حمله مسلحانه در خیابان مورد قرار گرفت و با اصابت گلوله به ایشان متاسفانه جان خود را از دست داد از سوی دیگر پدر کیان همچنین مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در بیمارستان بستری می باشد .در مراسم تشییع و خاکسپاری کیان پیرفلک مادر ایشان با بلندگو شعارهای سیاسی سر داد که در نهایت تکذیب شد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا