اخبار هنرمندان

پشت پرده چهره جدید بهنوش طباطبایی در مراسم آتیلا پسیانی

تغییر چهره و چهره جدید بهنوش طباطبایی یکی از بحث های شبکه‌های اجتماعی بوده که درباره چهره جدید این بازیگر گفتگو می‌کنند سوژه شدن چهره خانم طباطبایی در مراسم آتیلا پسیانی از حواشی مهم تشییع آقای پسیانی می‌باشد.

پشت پرده چهره جدید بهنوش طباطبایی

با توجه به چهره این بازیگر مشخص است که او عمل زیبایی چندانی انجام نداده است و فقط بینی خود را عمل کرده و پوست پیشانی و زیر چشم هایش ار کشیده است.

پشت پرده چهره جدید بهنوش طباطبایی در مراسم آتیلا پسیانی

خانم طباطبایی با عمل زیبایی که انجام داده است چهره‌اش بسیار جوان به نظر می‌رسد این بازیگر ۴۲ سال سن دارد و در چند سال اخیر حضور کمرنگ در فضای مجازی داشته است.

همچنین ببینید:

خودکشی هانیه توسلی غوغا کرد + فیلم

بیوگرافی فاطمه نقوی همسر آتیلا پسیانی و فرزندان +عکس

برخی از کاربران معتقد هستند عمل زیبایی که بر روی چهره‌اش انجام داده باعث شده که او تغییر زیادی کند و به همین دلیل زیباییش مصنوعی به نظر برسد و کارگردان‌های سینما ترجیح بدهند که با او همکاری نکنند.

پشت پرده چهره جدید بهنوش طباطبایی در مراسم آتیلا پسیانی

به هر حال خانم طباطبایی یکی از بازیگران با سابقه و حرفه‌ای کشورمان می‌باشد که در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرده است.

برخی از کاربران از زیبایی طباطبایی تعریف می‌کنند و می‌گویند عمل‌های زیبایی که انجام داده بسیار هوشمندانه بوده است و باعث شده که چهره اش حسابی زیبا و جذاب شود برخلاف خانم‌هایی که با عمل‌های زیبایی چهره بسیار مصنوعی و عجیب و غریبی برای خود درست می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا