خبر حوادث

کلیپ کامل کشف حجاب و درگیری متصدی داروخانه شهر ری با آمر به معروف

کلیپ کامل کشف حجاب و درگیری متصدی داروخانه شهر ری با آمر به معروف

کلیپ جنجالی توهین و دعوای زن متصدی داروخانه در شهر ری با بک خانم محجبه آمر به معروف در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود.

ویدئویی که در اینترنت منتشر شده است نشان می دهد زنی بی حجاب در داروخانه ای در شهر ری به آمر به معروف معروف حمله می کند و سپس او را از داروخانه بیرون می کند.

کلیپ کامل کشف حجاب و درگیری متصدی داروخانه شهر ری

خانم محجبه به همراه فرزند خردسالش در داروخانه حضور یافت و نسبت به حجاب متصدی داروخانه شهر ری هشدار داد که واکنش شدیدی را در پی داشت.

خانم محجبه که به حجاب متصدی داروخانه اشاره کرده بود با برخورد تند این متصدی همراه شد و در نهایت شروع به فیلمبرداری از برخورد تند این متصدی کرد.

در روزهای اخیر شاهد چنین اتفاقاتی در برخی داروخانه های سراسر کشور از جمله آمل و تهرانپارس بودیم که در نهایت منجر به پلمپ داروخانه شد.

فیلم منتشر شده از پلمپ داروخانه ای در شهرری به علت کشف حجاب متصدی آن و هتک حرمت آمر به معروف بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده است، متصدی داروخانه ای در شهر ری تهران با عصبانیت و پرخاشگری اقدام به بیرون کردن آمر به معروف حجاب در حضور فرزند خردسالش می کند؛ این در حالی است خانم محجبه نسبت به بی حجابی متصدی صرفا تذکر لسانی داده و پس از مشاهده توهین های مکرر او اقدام به فیلمبرداری از وی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا