خبر جدیدخبر ورزشی

یاسر دادوند وزنه بردار درگذشت + علت فوت و مرگ یاسر دادوند با عکس

یاسر دادوند وزنه بردار درگذشت و علت فوت و مرگ یاسر دادوند با عکس، یاسر دادوند وزنه بردار اسبق تیم ملی متاسفانه در حادثه تصادف در گذشت. را در این صفحه با ما همراه باشید.

یاسر دادوند وزنه بردار درگذشت + علت فوت و مرگ یاسر دادوند با عکس

یاسر دادوند وزنه بردار درگذشت

یاسر دادوند وزنه بردار کشورمان درگذشت علت فوت یاسر دادوند چه بوده،یاسر دادوند یکی از وزنه برداران کشورمان بود دار فانی را وداع گفت، یاسر دادوند وزنه بردار حرفه ای کشورمان در تاریخ 9 مهرماه 1401 از دنیا میرود و در فضای مجازی خبر در گذشت ایشان منتشر شده را در این صحفه مشاهده فرمایید.

یاسر دادوند وزنه بردار درگذشت + علت فوت و مرگ یاسر دادوند با عکس

طبق گزارش‌های رسیده شده یاسر دادوند بر اثر تصادف که دچار شده در زمان انتقال به بیمارستان و تلاش های کادر پزشکی که برای این ورزشکار داشتن متاسفانه از دنیا میرود .یاسر دادوند که سوابق ورزشی بسیاری دارد در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان و مدال طلا شد.یاسر دادوند در مسابقات آسیایی ۲۰۱۰

پیشنهاد میکنیم ببینید :

حذف حسن یزدانی از لیگ برتر کشتی؛ مصاحبه پدر درد سرساز شد + فیلم

فیلم لحظه شهادت فرمانده اطلاعات سپاه زاهدان (سیستان و بلوچستان)

یاسر دادوند از اهالی لرستان بوده و از مدل آوران کشورمان که در اوج جوانی، که روز گذشته در مسیری که در آن رانندگی می کرده به علت تصادف و بعد از انتقال به بیمارستان از دنیا میرود. در مسابقات آسیایی و جهانی توانسته بود مدال های خوشرنگ به دست آورد.

که یکی از مهم‌ترین افتخارات او مسابقات آسیایی گوانجو بود که در سال ۲۰۱۰ برگزار شد و توانست مدال طلای این رقابت‌ها را نصیب خودش کند اما متاسفانه امروز با خبر شدیم که از میان ما رفته  است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا