خبر جدیدخبر حوادث

بیوگرافی یلدا آقافضلی و خودکشی یا کشته شدن +عکس جنجالی اینستاگرام

دلیل خودکشی یلدا آقافضلی چه بوده است و چه کسی می باشد.یلدا آغاز یک دختر جوان در سن ۱۹ سالگی در روز گذشته ۱۴۰۱ اقدام به خودکشی میکند.

یلدا آقافضلی کیست و دلیل خودکشی و بیوگرافی و عکس واکنش علی کریمی

یلدا اقا فضلی کیست

بیوگرافی و جزئیات مربوط به فوت یلدا آقا فضلی یلدا آقا فضلی که بود .چند سال سن داشت.یلدا آقا فضلی چگونه خود کشی کرده است و برخی دیگر از سوالاتی که درمورد این دختر در شبکه های مجازی پرسیده میشود با توجه به شایعه پراکنی هایی که رسانه های ضد انقلاب و معاند خارج از کشور به اوضاع این روزها پرداخته است. یلدا در سن ۱۹سالگی در روز ۲۰ ابان ماه ظاهرا خودکشی کرده است.

یلدا آقافضلی کیست و دلیل خودکشی و بیوگرافی و عکس واکنش علی کریمی

البته که خبرهای ضدونقیضی در مورد مرگ او در فصای مجازی شنیده میشود باتوجه به اینکه اعلام شده یلدا اقا فضلی خودکشی کرده رسانه های بیگانه وفارسی زبان مرگش را به آشوبها واغتشاشات ربط داده اند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

مائده جوان فر چه کسی میباشد بیوگرافی و فیلم مرگ این پرستار رشتی ببینید

نسیم صدقی کیست و ماجرای شلیک گلوله و مرگ و کشته شدن در ارومیه

فیلم واکنش پدر حدیث نجفی به معترضان و اغتشاشگران : ما عزادار هستیم

اسرا پناهی کیست؟ افشاگری از علت مرگ دانش آموز مدرسه شاهد اردبیل

باتوجه به رسانه ای شدن خبر مرگ یلدا در رسانه‌ها و فضای مجازی واکنشهایی از جانب برخی چهره های ورزشی وهنری مثل علی کریمی دیده شده است.علی کریمی از شخصیت های ورزشی بوده که از آغاز اعتراضات حمایتش را از معترضین نشان و عکس یلدا آقا فضلی در پست اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

توضیحات سرپرست دادسرای جنایی تهران

یلدا آقافضلی کسی است که این روزها خبر هایی از او در فضای مجازی توجه مردم را به خود جلب کرده است و نامش به صورت مکرر در رسانه های ضد انقلابی اعلام میشودو همچنین ویس هایی از او در این رسانه ها به او انتساب داده شده که حواشی زیادی بوجود آورده است که رسانه های ضد انقلابی که خسمانه خبر انتشار میدهند نمی توان استناد کرد.

قوه قضاییه شهریاری: دلیل فوت یلدا آقا فضلی استفاده زیاد از مواد مخدر از نوع «شیشه» بوده است.

محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران درباره مرگ یلدا آقا فضلی افزود :
تحقیق های انجام شده قضایی و همچنین گزارش پزشکی قانونی نشانگر این می‌باشد، که درباره مرگ یلدا آقا فضلی فرضیه خودکشی بیان نشده است و این شخص به خاطر استفاده زیاد مواد مخدر شیشه فوت نموده است.

در ایام قبل‌تر در رسانه های معاند و ضد انقلاب اخباری درباره خودکشی یک دختر ۱٩ ساله به اسم یلدا آقافضلی انتشار شد.

این رسانه ها فوت یلدا آقا فضلی را به اغتشاشات گذشته مرتبط داده بودند و بیان نمودند، یلدا در روز ۲۰ آبان ماه به خاطر فشار روانی در بازداشتگاه دست به خودکشی زده است.

پیگیری‌های انجام شده نمایانگر این می‌باشد، که خانواده یلدا آقا فضلی در ساعت ٣ صبح در تاریخ ۲۰ آبان ماه فهمیدند که یلدا در گذشته است و با کلانتری و اورژانس زنگ زده اند و این امر را خبر رسانی می کنند.

با حاضر شدن اورژانس برای پیگیری دلیل مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شده است.

بر اساس خبر پزشکی قانونی در معاینه های انجام شده از پیکر وی، اصلاً اثری از کبودی و ضرب و شتم و شکستگی از وی دیده نشده است.

پزشکی قانونی برای فهمیدن دلیل مرگ آزمایش سم شناسی نوشته است، که نتیجه آزمایش نمایانگر این می باشد که، یلدا به دلیل استفاده زیاد از مواد مخدر صنعتی آنهم شیشه سنگ کوب نموده و فوت کرده است.

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران درباره مرگ یلدا آقا فضلی افزود:
تحقیق هایی انجام شده قضایی و همچنین گزارش پزشکی قانونی نمایانگر این است، که درباره مرگ یلدا خودکشی بیان نشده و این شخص به خاطر استفاده زیاد از مواد مخدر آن هم شیشه از دنیا رفته است.

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا