بازیگران فیلم و سریال

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سرزمین مادری با نقش +عکس

سریال سرزمین مادری سریال ایرانی به کارگردانی کمال تبریزی تولید سال 1392 بوده که حالا بعد از گذشت 10 سال از شبکه سوم سیما پخش میشود این سریال داستان تاریخی و سیاسی دارد که بازیگران شناخته شده سینما از جمله شهاب حسینی ، الهام حمیدی ، پژمان بازغی ، امیر آقایی و محمدرضا فروتن در آن بازی میکنند که در ادامه لردخت به معرفی و بیوگرافی بازیگران سریال سرزمین مادری و داستان این سریال خواهیم پرداخت.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سرزمین مادری با نقش +عکس
اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سرزمین مادری با نقش +عکس

درباره سرایل سرزمین مادری

از پاییز سال ۱۳۹۶ تا ابتدایی تابستان امسال هیچ اخباری درباره اثر سرزمین کهن که تمامی آن را به اسم سرزمین مادری می‌شناختند، نبود. بعضی وقت ها از تولید کنندگان و هنرمندان در گفتگوهای خود از توقیف این اثر متاسف بودند.

ولی به غیر از مخالفت‌های بسیار با این اثر تغییرهایی در سطوح مدیریتی تلویزیون نیز همیشه پرونده این اثر توفیقی را از یادها می‌برد. سپس بعد از اینکه پیمان جبلی مدیریت سازمان صدا و سیما را عهده‌دار شد و در ایام آخر تابستان امسال از طرف روابط عمومی تلویزیون خبر داد که مشکلات این اثر رفع شده و در ایام آتی اکران خواهد شد.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سرزمین مادری با نقش +عکس


ولی در پایان از ابتدایی مهر ماه خبر داد که اثر سرزمین مادری از تاریخ پنجم مهرماه از پتلفرم تلویبیون که وابسته به سازمان صدا و سیما می‌باشد روی آنتن خواهد رفت. این در حالی می‌باشد که قبل از این کمال تبریزی کارگردان مطرح سینما و تلویزیون این را می‌خواست که اثر به یکی از پتلفرم‌های شبکه نمایش خانگی داده شود تا در آنجا بعد از مدت‌ها سرزمین مادری مشاهده شود.

همچنین ببینید

بیوگرافی بازیگران سریال پدر سالار با نقش و عکس جدید و داستان

اسامی بازیگران سریال دردسرهای شیرین با نقش +بیوگرافی و عکس

بیوگرافی بازیگران سریال محرمانه با نقش +اسامی و داستان و عکس

در این ۱۰ سال هیچ وقت در مورد هزینه‌های مادی و معنوی که در طی تولید و بعد از پایان یافتن این فعالیت بر تولید کنندگان آن متحمل گردیده، حرفی زده نشد. با اینکه قصه آن در گذشته رخ داده، ولی در واقع گرد زمان که بر یک فعالیت می‌نشیند، دیگر آن جذابیت و تازگی برای جلب بیننده را نخواهد داشت.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سرزمین مادری با نقش +عکس

خلاصه داستان سریال سرزمین مادری

این اثر در مورد یک بچه به اسم رهی می‌باشد، که کاراکتر شاخصی این اثر را بر عهده دارد. وی بعد از اینکه دهکده محل زندگی خود به دست نیروهای متفقین بمباران می‌شود، بعد از بیرون آوردن وی از زیر آوار به تهران راهی می‌شود.

اول رهی در یک خانواده توده‌ای و پس از آن در یک خانواده درباری و در پایان در یک خانواده مذهبی سر در می‌آورد. در طول روند اثر شاهد همسو شدن قصه رهی با اتفاقات سیاسی، اجتماعی و تاریخی میان سال‌های ۱۳۲۰ تا ۱۳۵۷ هستیم.

بیوگرافی بازیگران سریال سرزمین مادری

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سرزمین مادری با نقش +عکس

بیوگرافی شهاب حسینی

شهاب حسینی یکی از پر افتخار ترین بازیگران سینمای ایران است که از جشنواره های بین المللی جوایز بسیاری را دریافت کرده است. این سوپراستار محبوب ایرانی، طرفداران زیادی در سر تا سر دنیا دارد. وی زمانی در صدا و سیما مجری گری میکرده ولی بعد از مدتی اخراج شد. بعد از آن به سینما آمد و توانست اسم خود را بین بهترین بازیگران ایران ماندگار کند. شهرت شهاب حسینی با سریال پلیس جوان شروع شد.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سرزمین مادری با نقش +عکس

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر زن معروف ایرانی متولد 8 آذر 56 در تهران متولد شد .میزان تحصیلات وی : الهام حمیدی فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری از دانشگاه آزاد رودهن میباشد . او که مجدد برای برای دوم ازدواج کرده است و خبر ازدواجش را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.

بازیگر معروف الهام حمیدی نخستین بار درسال 76 در سن کم بیست سالگی قبل از شروع بازیگری و معروف شدن ازدواج کرد، اما این ازدواج دوان چندانی نداشت و خیلی زود به طلاق ختم شد.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سرزمین مادری با نقش +عکس

بیوگرافی علی شادمان

علی شادمان متولد ۴ آذر ۱۳۷۵ در شهر ایلام اسـت و اصالت آن ایلامی اسـت، وی در گفت‌وگو اي می‌گوید کـه درخانواده اي تحصیل کرده بدنیا امده اسـت و پدرش پزشک مسعود شادمان، استاد تاریخ اسـت و دکترای تاریخ دارد.

علی شادمان کار بازیگری خودرا درسال ۱۳۸۵ با ایفای نقش در فیلم سینمایی میم مثل مادر درکنار گلشیفته فراهانی آغاز کرد و همچنین در فیلمهای سینمایی صد سال بـه این سالها، زمانی برای دوست داشتن و کلانتری غیرانتفاعی و سریال سرزمین کهن بـه ایفای نقش پرداخته‌اسـت.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال سرزمین مادری با نقش +عکس

بیوگرافی پژمان بازغی

پژمان بازغی متولد سال 1353 و مرداد ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته مهندسی معدن تحصیل کرده است. پژمان بازغی اصالتا گیلانی است و با بازی در سریال پربیننده آژانس دوستی به چهره ای شناخته شده تبدیل شد.

آنها با شروع جنگ تحمیلی به بوشهر نقل مکان می کنند، زیرا پدر آقای بازغی برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به جنوب کشور اعزام می شود. با پایان 8 سال جنگ تحمیلی با دولت بعثی عراق آنها دوباره به تهران بازمی گردند و آقای بازغی وارد دانشگاه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا