بازیگران فیلم و سریال

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون با نقش +بیوگرافی و عکس

اسامی بازیگران سریال «چرخ گردون» به کارگردانی جواد مزدآبادی، تهیه کنندگی سعید مرادی و با نقش آفرینی حمید لولایی، علیرضا خمسه، کمند امیر سلیمانی، نیما شاهرخ شاهی، رامین ناصر نصیر، شهین تسلیمی، افشین سنگ چاپ، آتش تقی پور، اکبر رحمتی، کریم قربانی، آیدا ابراهیمی، ماهک حسینی و… آماده پخش از شبکه دو سیماست.

جدول پخش سریال چرخ گردون از شبکه دو + زمان بازپخش

مجموعه «چرخ گردون» از ۱۴ بهمن، به عنوان سریال شبانگاهی شبکه دو از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ میزبان مخاطبان سیما خواهد بود. سریال چرخ گردون در ژانر کمدی ساخته شده است ، این سریال که اولین کار مشترک حمید لولایی و علیرضا خمسه در کنار هم می باشد . مجموعه طنز «چرخ گردون» که اولین سریال تولیدی و سرآغاز ساخت آثار نمایشی مرکز سیمرغ سازمان صداوسیما به شمار می‌رود، یک سریال ۹۰ قسمتی است که پس از چند ماه تصویربرداری در پارک لاله تهران، با طی کردن مراحل پس تولید اکنون به پخش رسیده است.

سریال کمدی ایرانی چرخ گردون از ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. اگر به هردلیلی موفق به دیدن این سریال در این ساعت نشدید؛ می‌توانید تکرار این سریال را روز بعد در ساعات ۰۱:۰۰ بامداد و ۱۶:۰۰ بعدازظهر از شبکه دو مشاهده کنید

چرخ گردون بـه کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه‌کنندگی سعید مرادی در ژانر طنز ساخته شده اسـت. از جمله بازیگران سریال چرخ گردون می توان به حمید لولایی، علیرضا خمسه، شهین سلیمی و کمند امیر سلیمانی و نیما شاهرخ شاهی اشاره کرد.

سریال چرخ گردون در ژانر طنز ساخته می شود و داستان دو حریف کاری را بـه تصویر می کشد و… حسین ناظریان مدیر تصویر برداری، امید قربانی صدابردار، سعید آهنگرانی طراح صحنه و لباس، ایمان پناهی راد مدیر تدارکات، فرزاد اسدیان عکاس، امید خیرخواه دستیار اول کارگردان و… از عوامل این مجموعه هستند.

اسامی هنرپیشه های سریال چرخ گردون از شبکه دو

  • حمید لولایی در نقش کریم آشی
  • علیرضا خمسه در نقش غلام عدسی
  • آیدا ابراهیمی در نقش سحر دختر کریم آشی
  • سهیل میرزآقایی در نقش امیر
  • مجید شهریاری در نقش آقای سیرآبی
  • ساقی زینتی در نقش همسر آقای سیرآبی حمید لولایی
  • کمند امیرسلیمانی
  • رامین ناصرنصیر
  • افشین سنگ‌چاپ
  • محمدرضا عباس‌نژاد
  • شهین تسلیمی
  • مجید علم‌بیگی
  • یوسف ملک‌زادگان
  • فرشاد حسینی موحد
  • آتش تقی‌پور
  • کریم قربانی
  • اکبر رحمتی
  • بیتا خردمند

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون با نقش +بیوگرافی و عکس

سریال چرخ گردون درباره چیست

سعید مرادی، تهیه‌کننده سریال «چرخ گردون»، از آغاز تصویربرداری فصل دوم این سریال در آینده‌ای نزدیک خبر داد. او گفت که فصل دوم این سریال با حفظ بازیگران اصلی مانند علیرضا خمسه و حمید لولایی و معرفی بازیگران جدید تولید خواهد شد.

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون با نقش +بیوگرافی و عکس

همچنین اظهار کرد که سریال «چرخ گردون» در تلاش است تا بازیگران مستعدِ جوانی را به تلویزیون و رسانه معرفی کند. سعید مرادی امیدوار است که این سریال بتواند اتفاقات خوبِ محتوایی همراه با نشاط و سرگرمی برای مخاطبان رقم بزند. در پایان پربازیگر بودن و حضور کمدین‌های شناخته‌شده در این اثر را یک امتیاز بزرگ عنوان کرد.

همچنین ببینید

بیوگرافی بازیگران فیلم پدربزرگ با نقش +خلاصه داستان

بیوگرافی بازیگر نقش شهربانو در پس از باران کیست +عکس

در تریلر این سریال با فضای چرخ گردون بهتر آشنا می‌شوید و شاهد صحنه‌های طنز و کمدی مختلفی خواهید بود. همچنین در پیش‌نمایش، شاهد حضور بازیگران جوانی هستیم که برای اولین بار در تلویزیون ایفای نقش می‌کنند.

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون با نقش +بیوگرافی و عکس

انتظار می‌رود که سریال «چرخ گردون» باتوجه‌به حضور بازیگران مطرح و همچنین داستان طنز و کمدی خود، بتواند مخاطبان زیادی را جذب کند.

صویربرداری فصل اول سریال کمدی «چرخ گردون» به کارگردانی جواد مزدآبادی به پایان رسید. این اثر اولین سریال تولیدی و سرآغاز ساخت آثار نمایشی مرکز سیمرغ سازمان صداوسیماست که فصل اولش در ۳۰ قسمت تولید شد و قرار است تا ۹۰ قسمت ادامه داشته باشد.

تصویربرداری این سریال در پارک لاله تهران انجام شد و در شبِ آخر، وحید جلیلی به همراه مجید اکبرشاهی، رئیس مرکز سیمرغ سیما در پشت‌صحنه حاضر شدند و با عوامل و بازیگران سریال گفت‌وگو کردند.

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون با نقش +بیوگرافی و عکس

جدول پخش سریال چرخ گردون از شبکه دو + زمان بازپخش

سریال ایرانی چرخ گردون از ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. زمان بازپخش این سریال تاکنون مشخص نشده است، به محض انتشار مقاله آپدیت خواهد شد.

روز پخش سریال چرخ گردون از شبکه دو : از ۱۲ بهمن هرشب

ساعت پخش سریال چرخ گردون از شبکه دو : ۲۱:۳۰

ساعت تکرار سریال چرخ گردون از شبکه دو : –

خلاصه داستان سریال چرخ گردون

این سریال به داستان دو رقیب با بازی حمید لولایی در نقش کریم آشی و علیرضا خمسه در نقش غلام عدسی می‌پردازد و مسائل مربوط‌به آن‌ها را که در پارک لاله تهران مشغول به کار هستند، به‌تصویر می‌کشد.

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. سریال خوبیه پربازیگر و بازیگران جوان عالی بودن
    ب امید استمرار این سریال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا