بازیگران فیلم و سریال

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم لونه شغال به همراه نقش + داستان و عوامل

اسامی بازیگران فیلم لونه شغال عبارتند از:

  • پیمان شریعتی
  • نیما رئیسی
  • الهه حسینی
  • مهران امام بخش
  • امین میری
  • الهام شعبانی
  • شهروز آقایی پور
  • بهزاد خاکی نژاد
  • پدرام عزیزی
  • با حضور علی عمرانی

درباره فیلم لونه شغال

فیلم “لونه شغال″ یکی از فیلم های ایرانی در ژانر پلیسی و اجتماعی است که کارگردانی آن رضا دادویی بر عهده دارد این فیلمدر سال ۱۳۹۸ ساخته شده است و دارای ژانر پلیسی و اجتماعی است. فیلم لونه شغال نخستین مرتبه در سال ۹۸ اکران گردید و سپس برای پخش از رسانه ملی اماده شد.

رضا دادویی پیش از این کارگردانی فیلم‌های «تعبیر خواب» و «از میان آینه» را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است. وی همچنین در عرصه کارگردانی تئاتر نمایش‌های «به مناسبت ورود اشکان» و «مصاحبه» را روی صحنه برده است. این فیلم به قاچاق مواد می‌پردازد که از کشورهایی مثل افعانستان وارد ایران می‌شود. قصه طی یک پرونده به این موضوع می‌پردازد؛ پرونده فردی با اسم مستعار شغال که مبنای واقعی دارد.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم لونه شغال به همراه نقش + داستان و عوامل

در فیلم سینمایی لونه شغال بازیگرذان مطرح و برجسته ای همچونک پیمان شریعتی پیمان شریعتی نیما رئیسی الهه حسینی مهران امام بخش امین میری الهام شعبانی شهروز آقایی پور بهزاد خاکی نژاد و… به هنرمندی پرداختند.

خلاصه داستان لونه شغال

داستان این فیلم درباره قاچاق مواد مخدر و پرونده فردی با اسم مستعار شغال که از کشورهایی مثل افغانستان وارد ایران می‌شود. قصه طی یک پرونده به این موضوع می‌پردازد؛ پرونده فردی با اسم مستعار شغال که مبنای واقعی دارد و با جابجایی کاراکترها و شخصیت‌های جدید، واقعیت و تخیل را در کنار هم آورده است.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم لونه شغال به همراه نقش + داستان و عوامل

فيلم «لونه شغال» به كارگرداني «رضا دادویی» و نوشته مشترک لیلی عاج و رضا دادویی میباشد. حسین مسافرآستانه است و مؤسسه فرهنگی هنری کات به عنوان مجری طرح این اثر حضور دارد.

فیلم سینمایی «لونه شغال» که به سفارش مؤسسه «ناجی هنر» تولید می‌شود، مضمونی اجتماعی دارد.

بیوگرافی بازیگران لونه شغال

بازیگران فیلم لونه شغال عبارتند از: پیمان شریعتی، نیما رئیسی، الهه حسینی، مهران امام بخش، امین میری، الهام شعبانی، شهروز آقایی پور، بهزاد خاکی نژاد، پدرام عزیزی با حضور علی عمرانی.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم لونه شغال به همراه نقش + داستان و عوامل

بیوگرافی نیما رئیسی

زاده‎ی ۳ مرداد ۱۳۵۴، رشت بازیگر و گوینده‎ی کشورمان، هم‌زمان با تحصیل در رشته‎ی روانشناسی، فعالیت هنری‌اش را با تئاتر در دانشکده‎ی هنرهای زیبای دانشگاه تهران آغاز نمود.

همچنین ببینید:

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم درخت چشمه

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم زن بدلی

اسامی بازیگران فیلم مثل یک پدر با نقش

وی در سال ۱۳۷۹ ، با ایفای نقش در مجموعه‎ی تلویزیونی «داستان یک شهر»، به شهرت رسید و پس از آن فعالیت در رادیو و دوبله را تجربه کرد.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم لونه شغال به همراه نقش + داستان و عوامل

بیوگرافی علی عمرانی

زاده‌ی ۶ آذر ۱۳۳۹، بهشهر از هنرمندان باتجربه در عرصه‌های رادیو، نمایش و تلویزیون است. پدر وی استاد سیدولی‌الله عمرانی (۱۳۰۵–۱۳۹۳) پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون، و نوازنده‌ی سازهای نی و سنتور بود.

وی در فیلم‌هایی چون «ماه و خورشید» (۱۳۷۴)، «آخر بازی» (۱۳۷۹)، «چهره به چهره» (۱۳۸۷)، «آرایش غلیظ» (۱۳۹۲) و «سینما نیمکت» (۱۳۹۴)؛ و تله‌فیلم‌هایی نظیر «برندگان» (۱۳۸۸) و «جزر و مد» (۱۳۹۲) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

وی همچنین منشی‌گری صحنه در فیلم «مجنون» (۱۳۶۹) و دستیاری صحنه و لباس در فیلم «ابراهیم خلیل‌الله (ع)» (۱۳۸۴) را در کارنامه‌ی هنری‌اش دارد.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم لونه شغال به همراه نقش + داستان و عوامل

ساعت پخش از آی فیلم

فیلم «لونه شغال» پنجشنبه ۱ تیر ساعت ۲۲ از آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعت‌های‌ ۶ و ۱۴ روز جمعه بازپخش و تکرار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا