بازیگران فیلم و سریال

بازیگر نقش معصومه در سریال روز حسرت کیست +بیوگرافی و عکس جدید

بیوگرافی بازیگر نقش معصومه در سریال روز حسرت

لیندا کیانی بازیگر نقش معصومه در سریال روز حسرت میباشد لیندا کیانی متولد سال 1359 و شهریور ماهی می باشد. او زاده آبادان است و دارای مدرک کارشناسی ارشد فلسفه می باشد. او با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری وارد دنیای سینما و تلویزیون شده است. او تحت نظر: محمدرضا شریفی نیا، آزیتا حاجیان و استاد مهتاب نصیرپور دوره های بازیگری و فن بیان را گذرانده است.

بازیگر نقش معصومه در سریال روز حسرت کیست +بیوگرافی و عکس جدید

فعالیت ها و سوابق

فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا آغاز کرد. پس از این دوره، با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش “مهتاب”، توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی‌های خود جلب کرد.

بازیگر نقش معصومه در سریال روز حسرت کیست +بیوگرافی و عکس جدید

لیندا کیانی تا کنون در مجموعه‌های تلویزیونی زیادی نظیر ساعت شنی، روز حسرت و رستگاران و فیلم سینمایی ناسپاس، به ایفای نقش پرداخته‌ است.

ازدواج لیندا کیانی

بیوگرافی لیندا کیانی و زندگی شخصی + پیچ اینستا و عکس های جذاب او

لیندا کیانی هر از گاهی با پخش شدن عکساهایش در فضای مجازی خبر ازدواجش نیز بر دهانها می افتد، مدتی نیز شایعه شده بود که لیندا کیانی با ایمان حضرتی (بازیگر) ازدواج کرده است اما چندی بعد لیندا کیانی این خبر را تکذیب کرد و عنوان کرد که عکس ها مربوط به پشت صحنه فیلم می باشد.

بازیگر نقش معصومه در سریال روز حسرت کیست +بیوگرافی و عکس جدید

شانس بازیگر در کودکی

او می گوید که در سن 9 سالگی به یکباره شانس باریگر شدن را به دست آورده است.روزی برای جشن تولدش دوستش آماده شده بود که برنامه تغییر می کند و باید با مادرش به یک مهمانی دیگر بروند. اصرار زیادی می کند که با مادرش نرود.

بازیگر نقش معصومه در سریال روز حسرت کیست +بیوگرافی و عکس جدید

اما فایده ای ندارد و در نهایت مجبور می شود همراه مادرش برود. از خانه که خارج می شوند یک گروه فیلمبرداری مشغول کار بوده اند که دنبال دختری همسن و سال لیندا کیانی بودند. برای همین سریعا با مادرش صحبت می کنند و آدرس و شماره منزلشان را می گیرند.

همچنین ببینید:

بازیگر نقش معصومه در سریال متهم گریخت کیست + بیوگرافی

بازیگر نقش نقره زن رامین در سریال نون خ ۴ کیست

بازیگر نقش رامین در سریال نون خ ۴ کیست

چند عکس هم از لیندا کیانی می گیرند و این موضوع باعث خوشحالی مادرش می شود اما به قول خودش قسمت نبود در آن زمان بازیگر شود و قبل از اینکه گروه با او تماس بگیرند آدرس منزلشان تغییر می کند و این شانس را از دست می دهد.

بازیگر نقش معصومه در سریال روز حسرت کیست +بیوگرافی و عکس جدید بازیگر نقش معصومه در سریال روز حسرت کیست +بیوگرافی و عکس جدید بازیگر نقش معصومه در سریال روز حسرت کیست +بیوگرافی و عکس جدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا