بازیگران فیلم و سریال

بیوگرافی بازیگران فیلم دردسر با نقش + عکس و اسامی و داستان

فیلم دردسر فیلمی تلویزیونی بوده که از شبکه آی فیلم پخش میشود این فیلم محصول سال ۱۳۸۸میباشد اسامی بازیگران فیلم دردسر به کارگردانی حسن آقا کریمی تولید سال ۱۳۸۸ با نقش ها عبارتند از :

اسامی بازیگران فیلم دردسر

  • عبدالله آتشانی در نقش قربان
  • الناز حبیبی
  • سحر درویش زاده
  • مهران رجبی
  • فریده سپاه منصور
  • رضا بنفشه خواه

فیلم “دردسر”، فیلمی ایرانی به کارگردانی و تهیه کنندگی حسن آقا کریمی است. این فیلم در ژانر کمدی-اجتماعی در سال ۸۸ ساخته شد. و برای اولین بار در همان سال در شبکه های تلویزیونی ایران به نمایش درآمد. حالا این فیلم قرار است امشب ساعت ۲۲ از شبکه آی فیلم پخش شود. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و زمان دقیق پخش آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی بازیگران فیلم دردسر با نقش + عکس و اسامی و داستان

زمان پخش و تکرار

فیلم سینمایی درد سر پنجشنبه ۲۵ آبان، ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۶:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ روز جمعه روی آنتن خواهد رفت.بیوگرافی بازیگران فیلم دردسر با نقش + عکس و اسامی و داستان

بیوگرافی عبدالله آتشانی

زاده‌ی ۱۳۵۹ تهران فارغ‌التحصیل رشته‎ی روانشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی است. او به عنوان کارگردان، بازیگر، عروسک‌گردان و آهنگساز فعالیت دارد و سال‌هاست که در زمینه‌ی تئاتر کودک و نوجوان کار می‌کند. وی به عنوان بازیگر و کارگردان در نمایش‌هایی چون «آی بچه‌های نازنین»، «صندلی»، «طفلان در جنگ» و «رینارد روباهه» حضور داشته است.

همچنین ببینید:

بازیگر نقش صبا در سریال مرداب کیست +عکس جنجالی و بیوگرافی

بیوگرافی بازیگران فیلم دردسر با نقش + عکس و اسامی و داستان

آقای آتشانی همچنین بازی در نمایش‌هایی چون «خاطره»، «پهلوان میدان»، «سنت مدرن» و «سفر شگفت‌انگیز» و تله‌فیلم «دردسر» (۱۳۹۰) را در کارنامه‌ی هنری‌اش دارد. از دستاوردهای این هنرمند، می‌توان به دریافت لوح تقدیر و جایزه‌ی اول بازیگری نوجوان از جشنواره‌ی تهران اشاره کرد.

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی بازیگر جوان و موفق سینما و تلویزیون در ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ در شهر تهران در یک خانواده با ۵ خواهر و یک برادر بزرگتر متولد شده و او آخرین فرزند خانواده است. در حال حاضر تمام اعضای خانواده الناز حبیبی به کشور سوئد مهاجرت کرده اند و در خارج از کشور حضور دارند. الناز حبیبی فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تدوین است و رشته کارشناسی او کارگردانی است.

بیوگرافی بازیگران فیلم دردسر با نقش + عکس و اسامی و داستان

وی در ۱۲ دی ماه ۱۳۴۰ در خیابان امیری کرج متولد شد. او اصالتاً اهل روستای «واریان» کرج است. پدرش باغبان و کشاورز بود. مهران فرزند آخر خانواده بوده و دو برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محراب و فرهاد دارد. خواهر کوچکتر وی به نام جمیله در دو سالگی از دنیا می‌رود. استعداد وی در زمینه بازیگری ابتدا به وسیله رضا میرکریمی که همکلاس او در دانشگاه بود کشف شد و توسط او به تلویزیون و سینما راه یافت.

خلاصه داستان فیلم دردسر

فیلم «درد سر» داستان زندگی مردی به نام «قربان» است . قربان، جوانی است که در یک کارگاه منبت‌کاری کار می‌کند. او دلباخته دختری می‌شود که در آموزشگاه خیاطی روبه‌روی کارگاهشان آموزش می‌بیند. قربان که به خاطر کم‌ پشتی موهایش، می‌ترسد با جواب منفی دختر مواجه شود؛ راه‌های مختلفی را برای مو درآوردن امتحان می‌کند تا اینکه …

بیوگرافی بازیگران فیلم دردسر با نقش + عکس و اسامی و داستان

بیوگرافی فریده سپاه منصور

فریده سپاه‌منصور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، وی همسر هوشنگ توکلی است.وی از سال ۱۳۴۹ تا سال ۱۳۶۱ در تئاتر فعالیت داشت. پس از آن به سینما و تلویزیون روی آورد.

از مهم‌ترین فیلم‌هایی که وی در آن به ایفای نقش پرداخته می‌توان به کتاب قانون و مارمولک و سریالهای دردسرهای عظیم و نون.خ اشاره کرد.فریده سپاه منصور بیش از نیمی از سالهای عمرش را صرف بازیگری کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا