بیوگرافیخبر ورزشی

بیوگرافی جنیفر اندرینگر همسر لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس +عکس

بیوگرافی جنیفر اندرینگر

جنیفر اندرینگر همسر لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس است جنیفر اندرینگر 27 سال سن دارد و در زمینه مدلینگ فعالیت میکند او زمانی مورد توجه قرار گرفت که به همراه همسرش به ایران آمد و فالوئرهایش توسط هواداران فوتبال ایران چند میلیون افزایش یافت.

بیوگرافی جنیفر اندرینگر همسر لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس +عکس

همسر جنیفر پریرا خشو شانس است که پرسپولیس ها او را میلیونی فالوئر کرده اند و هواداران پرسپولیس باعث شدند استوری های او به ده ها میلیون نفر برسد. خانم اندرینگر که اینفلوئنسر نیز محسوب می‌شود و ۲۷۰ هزار فالوور دارد، پس از اینکه استوری‌هایش به ۲۵ میلیون نفر رسید، با هیجان عکسی از دیدگاه خود به اشتراک گذاشت و نوشت: وای! زنده باد پرسپولیس

مهاجم برزیلی جدید سرخ ها به تازگی با پرسپولیس قرارداد امضا کرده و طبق اخبار منتشر شده در رسانه ها منتظر ویزا برای سفر به ایران است.

بیوگرافی جنیفر اندرینگر همسر لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس +عکس

لئاندرو پریرا، بازیکن سابق ژاپنی گامبا اوزاکا با قراردادی یک و نیم ساله به پرسپولیس پیوست و به همراه همسرش از برزیل راهی تهران خواهد شد. نکته قابل توجه لباس «گوچی» است که همسر پریرا پوشیده و با آن به ایران سفر می کند.

همچنین ببینید:

بیوگرافی لئاندرو پریرا فوتبالیست برزیلی

بیوگرافی کوثر خشنودی کیا نایب قهرمان تیر و کمان

بیوگرافی مایا صباغ مدل لبنانی

پریرا و همسرش صبح امروز با پرواز ترکیه به ایران رفتند. لازم به ذکر است وی ابتدا در تست های پزشکی شرکت خواهد کرد و در صورت عدم وجود مشکل با پرسپولیس قرارداد رسمی امضا خواهد کرد.

عمل زیبایی

جالب اینجاست که بسیاری از هواداران پرسپولیس به صفحه اینستاگرام او رفته اند و از او خواسته اند که درباره عمل زیبایی اش نظر بدهد.

بیوگرافی جنیفر اندرینگر همسر لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس +عکس

جنیفر اندرینگر دو سال است که با بازیکن پرسپولیس ازدواج کرده است و عکس هایی از مراسم ازدواج آنها را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. بازیکن جدید پرسپولیس که جانشین لوکادیا شد حالا همه نگاه ها را به خود جلب می کند تا ببیند آیا می تواند نتایج مثبتی برای پرسپولیس رقم بزند. چه درست باشد چه نباشد، او در چند سال گذشته در لیگ ژاپن بازی می کند.

پریرا مهاجم برزیلی پس از پیوستن به پرسپولیس پست جالبی منتشر کرد و درباره اهدافش بعد از پوشیدن پیراهن قرمز صحبت کرد. اما جالب اینجاست که جنیفر اندرینگر همسر پریرا با انتشار همین پیام با این بازیکن نشان می دهد که همسرش را در این راه همراهی خواهد کرد.

عشق و عاشقی با همسرش

همسر پریرا نیز با انتشار کامنتی زیر این پست خطاب به این بازیکن گفت: عشقم از این موفقیت بسیار خوشحالم، همانطور که خدا می گوید شکوه خانه دوم بیشتر از خانه اول خواهد بود. من مثل همیشه در کنار شما هستم و تمام حمایت هایی را که برای موفقیت بیشتر از همیشه نیاز دارید به شما ارائه خواهم کرد. آرزو می کنم درخشان تر بدرخشید و این مرحله عالی دیگری در داستان ماست. من شما را دوست دارم.

همسر پریرا در این پست، خطاب به این بازیکن نوشته است: «عشق من؛ من برای این دستاورد بسیار خوشحالم. همان‌طور که خدا می‌گوید، شکوه خانه دوم، از خانه اول بیشتر خواهد بود. من می‌خواهم به تو بگویم که مانند همیشه در کنارت هستم و تمام حمایت‌های لازم را از تو خواهم داشت تا موفق‌تر از آنچه تاکنون بوده‌ای، باشی. آرزو می‌کنم که بیشتر بدرخشی و این مرحله زیبای دیگری در تاریخ ما باشد. دوستت دارم.»بیوگرافی جنیفر اندرینگر همسر لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس +عکس
پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس یک ماه بعد از ازدواجش راهی ایران می‌شود تا در کشوری جدید چالش خود را آغاز کند

اما نکته جالب و جذاب ماجرای پریرا و همسرش، هجوم ایرانیان طرفدار پرسپولیس به پیج جنیفر اندرینگر همسر لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس می باشد که تعداد فالورهای او بیشتر از قبل شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا