بیوگرافی

بیوگرافی رضا قیطاسی قوی ترین مرد ایران +همسر و فرزندان

بیوگرافی رضا قیطاسی

رضا قیطاسی ورزشکار تنومند کبودر آهنگی قهرمان ورزش‌های قدرتی کشور ایران می‌باشد، که همیشه در رقابت‌های ملی و فراملی مطرح گردیده است.

این چهره با ۳۶ سال سن شخصی خوش اخلاق در شهرستان کبودرآهنگی در هفته اخیر هم با حضور در هجدهمین دوره رقابت‌های قوی‌ترین مردان ایران که در سالن شهید چمران در تهران برپا گردید در اتمام دو روز مسابقه بسیار دشوار و نفسگیر ورزشکاران در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم توانست امتیاز اول و قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند و به عنوان قوی‌ترین مرد کشور در سال ۱۴۰۲ مطرح شود. به خاطر همین مصاحبه‌ای با این چهره داشتیم .

بیوگرافی رضا قیطاسی قوی ترین مرد ایران

شروع بدنسازی

رضا قیطاسی میگوید من از زمان بچگی علاقه بسیار به ورزش داشتم و با ورزش رشد نمودم و قبل از ورزش قدرتی و بدنسازی در رشته والیبال حضور داشتم.

قوی‌ترین مرد ایران آقای قیطاسی در ادامه با نقد از متوقف شدن پخش رقابت‌های مردان آهنین از چند سال گذشته از شبکه ۳ رسانه ملی عنوان کرد:

من همواره دوست داشتم این برنامه دوباره در روزهای عید نوروز پخش شود و من هم در این رقابت حضور پیدا کنم و با لهجه ترکی و محلی عید نوروز را به هم‌وطنان خود و همشهریان خود تبریک بگویم.

او با اشاره اینکه متاسفانه مسابقات مردان آهنین دیگر برپا نمی‌شود و دلیل آن را نمی‌داند، ولی تمامی مردم چه کوچک وچه بزرگ در روزهای عید نوروز هر سال طرفدار این مسابقات هیجان انگیز و با نشاط از صدا و سیما بوده‌اند و برای ساعت آغاز آن هر شب ثانیه شماری می‌کردند، گفت :بایستی قهرمانان عنوان شوند، برای چه هم استانی‌ها و همشهریانم، من را نشناسند؟ ۱۲ سال در این حرفه فعالیت نمودم تا یک روز در این مسابقات قوی‌ترین مردان آهنین حضور پیدا کنم. اگر این ورزش مشکلی دارد برای چه فدراسیون بدنسازی تاسیس کرده‌ایم.

بیوگرافی کامل حسنین الحلو و همسر و فرزندان

 بیوگرافی مهنا قنبری حافظ قرآن برنامه محفل +عکس

او با اشاره به اینکه تمام قوی‌ترین مردان ایران خودشان را خدمت‌رسان مردم می‌خوانند، گفت: دلیل هیجان این مسابقات برای مردم شاید به خاطر وزن‌های سنگین می‌باشد که مردان آهنین در این مسابقه جابجا می‌کند و تا ثانیه پایانی تمامی به انتظار این هستند که نفر نخست مسابقه معلوم شود.

بیوگرافی رضا قیطاسی قوی ترین مرد ایران

رضا قیطاسی: خدمت مردم و کشور هستم

رضا قیطاسی در ادامه گفت :قوی‌ترین مردان ایران تمامی خود را سرباز ایران اسلامی می‌خوانند و در هرجا احتیاج باشد در خط مقدم برای خدمت رسانی به کشور ایران حاضر هستیم.

او گفت: قوی‌ترین مردان ایران در زلزله کرمانشاه برای یاری رساندن به زلزله زدگان بسیار خوش درخشیدند و موفق شدیم کمک‌های زیادی برای زلزله زدگان جمع کنیم که می‌توان از میان آنان به تهیه کانکس اشاره کرد و اینکه یاری رساندن به بیماران خاص و نیازمند را از سایر کارهای خوب مردان آهنین ایران خواند.

وی در ادامه بیان کرد: با همکاری هم برای یاری رساندن به بیماران خاص و نیازمند قبل‌تر با یک استوری در ۲۴ ساعت ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان کمک برای آنان جمع نمودیم و توانستیم چهار تا پنج تن بسته حمایتی برای آنان تهیه کنیم.

او درباره حمایت مسئولین از ورزش‌های قدرتی افزود: شوربختانه مسئولین از این حرفه به آن صورت حمایتی نمی‌کنند و با اشاره به اینکه چند عنوان قهرمانی دنیا را دارد، هیچگونه حمایتی از او نشده است.

این چهره با بیان به قول و وعده های شهرداری بر شوراهای اسلامی گذشته کبودرآهنگ در ۴ سال قبل گفت:
شورای اسلامی دوره پیش شهر کبودر آهنگ وعده‌هایی درباره اهدای زمین به من کرد و اینکه در آن زمان این امر را صورتجلسه نمودم، ولی به هیچ عنوان این موضوع از سوی آنان تحقق نیافت و از گفتن آن بسیار ناراحت شدم.

بیوگرافی بنیامین بهادری خواننده و همسرانش

مربیان رضا قیطاسی

او گفت: در سال قبل دو مربی از خرم آباد و ارومیه داشتم که مربیان از این شهر برای من در استان خود مراسم تجلیل برپا نمودند، ولی شوربختانه در استان تجلیلی از من نشد.

شهرستان کبودر آهنگ برای بدنسازی سالن تخصصی ندارد و من خود تصمیم داشتم که یک سالن تخصصی برای ورزش بدنسازی در شهرستان تاسیس کنم که تا به حال با من هیچ گونه همکاری نکرده‌اند.

او در ادامه اضافه نمود:
در سطح استان تصمیم تاسیس خانه قدرت با آیتم‌های گوناگون قوی‌ترین مردان، وزنه‌های وزنه‌برداری…. را داشته‌ام که انجام این برنامه نیاز به تسهیلات و حمایت مسئولین را دارد و هنوز این امر تحقق نیافته است.

او گفت: شهرستان کبودر آهنگ مهارت‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوبی مربوط به ورزش‌های قدرتی را دارد که مهارت‌یابی آنان سبب تبلور نابغه‌های زیاد در سطح ایران و دنیا از این شهرستان می‌باشد و تاسیس خانه قدرت در استان در کشف این مهارت‌ها نقش بسزایی دارد.

بیوگرافی رضا قیطاسی قوی ترین مرد ایران

رضا قیطاسی با اشاره‌ به اینکه شوربختانه هیئت وزنه‌برداری در شهرستان کبودر آهنگ نداریم، افزود:
در سال ۹۰ در رقابت‌های تیم ملی مچ اندازی هم نایب قهرمان کشور ایران را به دست آوردم و در رقابت‌های توپ کشی ترکیه اولین نشان طلای دنیا را به گردن آویخت. اگر بتوانم خانه قدرت استان را در عرصه ورزش‌های قدرتی راه اندازی کنم به صورت قاطعانه در کشف و پرورش مهارت‌های بالای شهرستان و استان در زمینه ورزش‌های قدرتی اقدام می‌کنم.

او با بیان به اینکه جوانان کبودرآهنگی در ورزش‌های قدرتی مهارت های بالایی دارند، گفت:
در رقابت‌های تیم ملی سال قبل در اصفهان از ۶ یا ۷ نفر شرکت کننده استان همدان ۴ نفر اهل کبودر آهنگ بودند. من خود و یک شاگرد دارم که دو هفته قبل در ۱۰۵ کیلو گرم نفر سوم در ایران شد و تعداد زیادی از ورزشکاران قدرتی دیگر در شهرستان کبودراهنگ هست که توانستند عناوین گوناگونی در رقابت‌های گوناگون را به دست آورند.

قیطاسی خاطرنشان کرد: همیشه احتیاج به دعای خیر خانواده خود و مردم شهرستان کبودراهنگ برای به دست آوردن افتخارات دارم و هر زمان که تصمیم دارم در مسابقه‌ای حضور پیدا کنم، برای التماس دعا نزد بزرگان خواهم رفت.

او در ادامه تشکر از خانواده و مربیان و همشهریانش به دلیل حمایت بسیار افزود :به جوانانی که در این حرفه ورزشی حضور دارند بیان می‌کنم با مربی با دانش، خداشناس و هم با تجارب در این حرفه فعالیت نمایید تا تمرین‌های ورزشی اصولی را داشته باشند به خاطر اینکه ورزش غیاصولی می‌تواند آسیب‌های بسیاری برای بدن به وجود آورد.

او در ادامه افزود :جوانان ورزشکار در این حرفه هیچ وقت به طور خودسرانه به سراغ دارو و یا مکمل‌ها نروند و برای استفاده از هر مکملی با نظر پزشک و مربی و دارای تاییدیه وزارت بهداشت باشد و از سطح داروخانه‌ها خریداری شود.

سفارش می‌کنم که از سالم‌ترین تغذیه که غذای سالم خانگی می‌باشد، بهره‌مند شوند. اگر ورزشکاران این حرفه ۶ تا ۷ وعده در روز غذای خانگی استفاده کنند احتیاجی به مکمل ندارند.

طی صحبت با شهروندان کبودر آهنگی، تمامی شهروندان این چهره را به عنوان یک ورزشکار خوش اخلاق مطرح نمودند و قهرمانی او را یک افتخار بزرگ برای شهرستان می‌دانند.

همسر و فرزندان

درباره زندگی شخصی و همسر و فرزندان رضا قیطاسی اطلاعات چندانی وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا