بیوگرافی

بیوگرافی شیما ملایی بازیگر و همسرش ارسطو مفاخری +عکس

بیوگرافی شیما ملایی

شیما ملایی متولد دهه ۶۰ در سنندج می باشد که کار هنری خود را با تئاتر و بازی در فیلم های کوتاه پرواز ماهی‌ ها ، خانه سفید ، آواها در موج ها آغاز کرده و اکنون در سریال سنجرخان بازی کرده است و آخرین فعالیت وی در سینما بازی در فیلم سینمایی بیان به کارگردانی امیر غلامی می باشد.

شیما ملایی سالها پیش با ارسطو مفاخری(کارگردان و صدابردار) ازدواج کرده و متاهل است.

بیوگرافی شیما ملایی بازیگر و همسرش ارسطو مفاخری +عکس

شیما ملایی کیست و اهل کجاست

شیما ملایی متولد سنندج بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. شیما ملایی فعالیتش را با تئاتر و همچنین حضور در آثار کوتاهی همچون پرواز ماهی ها ، خانه سفید ، آواها در موج ها شروع کرد.

بیوگرافی شیما ملایی بازیگر و همسرش ارسطو مفاخری +عکس

شیما ملایی در سال 1402 در سریال سنجرخان به نویسندگی زنده یاد ضیاءالدین دری ، کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی حسین جلالی در نقش فیروزه همسر سنجرخان بازی کرد.

وی بازیگر جوانی است که در سریال سنجرخان نقش فیروزه همسر سنجرخان را بازی می‌کند. شیما ملایی شیما ملایی متولد دهه ۶۰ در سنندج است که کار هنری خود را با تئاتر و بازی در فیلم های کوتاه پرواز ماهی‌ ها ، خانه سفید ، آواها در موج ها آغاز کرد. شیما ملایی همسر ارسطو مفاخری صدابردار و کارگردان اهل کردستان است آنها چند سال قبل با هم ازدواج کردند و صاحب یک پسر هستند. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی شیما ملایی و تصاویری جدید از او و همسرش را مشاهده کنید. با  همراه باشید.

بیوگرافی شیما ملایی بازیگر و همسرش ارسطو مفاخری +عکس

خلاصه داستان سریال سنجرخان

این سریال همان طور که از نامش مشخص است سریالی تاریخی است که به زندگی سنجرخان می پردازد ، قصه سردار کردی که نامش در تاریخ ماندگار شده است و این سریال قرار است از ایستادگی ها و زندگی او در مقطعی از تاریخ که پر از حادثه بود بگوید.

بیوگرافی شیما ملایی بازیگر و همسرش ارسطو مفاخری +عکس

سنجرخان شهید اهل سنت از روستای زیبای نران در قلب کردستان است. شهیدی که در ظهر عاشورای یکصد سال قبل با دسیسه حکام مستبد وابسته به بیگانه بعد از چند سال مبارزه و ایستادگی در مقابل نفوذ بیگانگان روس و انگلیس و رد القاب و عناوین اهدایی عثمانی و مخالفت با ظلم و ستم خوانین محلی به شهادت رسید. این سردار بزرگ کرد وطن پرست ایرانی هم عصر میرزا کوچک خان جنگلی بود.

بیوگرافی شیما ملایی بازیگر و همسرش ارسطو مفاخری +عکس بیوگرافی شیما ملایی بازیگر و همسرش ارسطو مفاخری +عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا