بیوگرافی

بیوگرافی سید مجتبی خامنه ای و همسرش کیست + فرزندان و شغل

بیوگرافی سید مجتبی خامنه ای و همسرش کیست + فرزندان و شغل پسر دوم مقام معظم رهبری می باشد زندگی شخصی ایشان را در این صفحه مشاهده فرمایید.

بیوگرافی سید مجتبی خامنه ای و همسرش کیست

سید مجتبی حسینی خامنه ای ایشان پسر دوم سید علی خامنه ای و همچنین داماد آقای حداد عادل میباشد سید مجتبی تحصیلات خودش را در دوران دبیرستان در مدرسه علوی سپاهان از اولین اساتید دوران حوزه ایشان سید محمود هاشمی شاهرودی و همچنین پدرشان بودند در سال ۱۳۷۰ حوزه علمیه قم میرود و در کلاسهای آیت الله مصباح یزدی صافی گلپایگانی و محسن خرازی شرکت می کند.

بیوگرافی سید مجتبی خامنه ای و همسرش کیست

سید مجتبی خامنه ای در هفدهم شهریور ماه ۱۳۴۸ به دنیا می آید محل تولد ایشان مشهد می باشد همسر سید مجتبی خانم زهرا حداد عادل می باشد آن ها دارای سه فرزند می باشند از جمله فعالیت‌های ایشان طبق گزارشاتی که منتشر شده کنترل بسیجیان را در دوران سرکوب اعتراضاتی که به انتخابات ۱۳۸۸ بود به دست داشتند .

بیوگرافی سید مجتبی خامنه ای و همسرش کیست

در سیزدهم آبان ۱۳۹۸ وزارت خزانه داری آمریکا مجتبی خامنه ای را به همراه چند نفر از اشخاص حقیقی که با سید علی خامنه ای ارتباط داشتند را تحریم کردند ثمره ازدواج آنها یک دختر و دو پسر می باشد نام دختران ها فاطمه و پسرهای شان محمد باقر و محمد امین می باشند.

بیوگرافی سید مجتبی خامنه ای و همسرش کیست

در مورد بچه دار شدن آنها اظهار نظراتی منتشر شده بود که به خاطر مشکلات ناباروری که برای مجتبی خامنه ای و همسرش اتفاق افتاده بود آنها مجبور به سفر مدت دار به لندن شده بودند که در بیمارستان های آنجا مورد درمان قرار گرفتند طبق خبرهای منتشر شده همسر مجتبی خامنه ای بعد از دو ماه اقامت در لندن باردار می شوند در طی این سفر ها مادر همسرشان و تعدادی محافظ و همراه با آنها حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا