بیوگرافی

بیوگرافی مجید یوسفی بازیگر کیست و اهل کجاست + عکس و سوابق

مجید یوسفی کیست و اهل کجاست

مجید یوسفی متولد ۲۲ مرداد ۱۳۶۴ بازیگر سینما،تلوزیون و تئاتر است و اهل تهران میباشد در ادامه به معرفی و بیوگرافی مجید یوسفی بازیگر و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم.  با ما همراه باشید.

بیوگرافی مجید یوسفی بازیگر کیست و اهل کجاست + عکس و سوابق

بیوگرافی مجید یوسفی

مجید یوسفی متولد 22 مرداد 1364 در تهران، بازیگر و طراح صحنه است، مجید یوسفی به ظاهر خانواده کم جمعیتی دارد. مادرش فوت شده و یک خاهر به نام آناهیتا دارد. شهرت و محبوبیت وی بیشتر پس از بازی در نقش “نیما ربانی” در سریال موفق “مگه تموم عمر چندتا بهاره” افزایش یافت.

بیوگرافی مجید یوسفی بازیگر کیست و اهل کجاست + عکس و سوابق

تهیه کنندگی

علاوه بر بازیگری، مجید یوسفی توانمندی‌هاي‌ دیگری نیز در صنعت هنر دارد؛ او بـه عنوان صدابردار، تهیه‌کننده، طراح پوستر و طراح صحنه نیز در سینما و تلویزیون فعالیت می کند ودر این زمینه‌ها نیز موفقیت‌هاي‌ قابل توجهی داشته اسـت.

همچنین ببینید:

بیوگرافی صفیه مدرس همسر شهید مهدی باکری کیست

بیوگرافی محمد جواد طاهری بازیگر نقش مالک در سریال یوسف پیامبر کیست

بیوگرافی امیر روز همسر نیکا فلاحی کیست

یوسفی قبل از بازیگری به عنوان دستیار صداگذار، صداگذاری، طراح صحنه، طراح پوستر و بروشور نیز فعالیت داشت. از جوایز و افتخارت وی می توان به برنده بهترین صداگذاری (جایزه یاس زرین) از جشنواره ابوموسی برای صدابرداری فیلم کورگره در سال ۱۳۹۰ و نامزد دریافت سرو زرین برای صداگذاری مجموعه بچه های بهشت از جشنواره جام جم در سال ۱۳۹۲ اشاره کرد.

بیوگرافی مجید یوسفی بازیگر کیست و اهل کجاست + عکس و سوابق

افتخارات

او بـه عنوان دستیار صداگذار، صدابردار، طراح صحنه، طراح پوستر و بروشور نیز در صنعت هنر فعالیت‌هاي‌ خودرا انجام می‌داد. از جوایز و افتخارات مجید یوسفی میتوان بـه موارد زیر اشاره کرد:

1. درسال 1390؛ برنده بهترین صداگذاری «جایزه یاس زرین» از جشنواره ابوموسی برای صدابرداری فیلم “کورگره” شد.

2. درسال 1391؛ مجید یوسفی بـه عنوان صدابردار و صداگذار در دو فیلم مختلف در جشنواره ویدیویی تهران نامزد دریافت جوایز مختلفی شد.

3. نامزد بهترین صداگذاری برای فیلم “4 حرفی”.

4. نامزد دریافت جایزه یاس زرین برای بهترین صدابرداری از همان جشنواره.

5. درسال 1392؛ بـه عنوان نامزد، برای دریافت جایزه سرو زرین در جشنواره جام جم، بـه دلیل صداگذاری مجموعه “بچه‌هاي‌ بهشت” توجه و تقدیر صنعت هنر را بـه خود جلب کرد.

بیوگرافی مجید یوسفی بازیگر کیست و اهل کجاست + عکس و سوابق

سوابق هنری

فعالیت در بازیگری را در سال ۱۳۹۳ در نمایش جشن بی‌خودی  شروع کرد و بازی های او در نمایش هایی مانند « مایبر»، «پذیرایی»، «بعد از اتفاق» و « لانچر ۵ » برای اثبات توانایی های او کافی بود. او قبل از بازیگری به عنوان دستیار صداگذار، صداگذاری، طراح صحنه، طراح پوستر و بروشور نیز فعالیت داشت.از جوایز و افتخارت وی می توان به برنده بهترین صداگذاری (جایزه یاس زرین) از جشنواره ابوموسی برای صدابرداری فیلم کورگره در سال ۱۳۹۰ و نامزد دریافت سرو زرین برای صداگذاری مجموعه بچه های بهشت از جشنواره جام جم در سال ۱۳۹۲ اشاره کرد و تمام این افتخارات باعث شد.

بیوگرافی مجید یوسفی بازیگر کیست و اهل کجاست + عکس و سوابق

او دعوت سروش صحت را برای بازی در سریال نمایش خانگی مگه تموم عمر چند تا بهاره را بپذیرد و به شهرت و محبوبیت برسد. ما گفته نماند شاید برایتان جالب باشد او سال ۱۳۹۳ سریال دردسرهای عظیم به عنوان صداگذاری فعالیت داشته است. به طور کلی او در عرصه آهنگ سازی و صدا برداری و همچنین طراح صحنه به خوبی خودش را ثابت کرده و آثار خوبی از خود به جای گذاشته.

بیوگرافی مجید یوسفی بازیگر کیست و اهل کجاست + عکس و سوابق بیوگرافی مجید یوسفی بازیگر کیست و اهل کجاست + عکس و سوابق

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا