بیوگرافی

بیوگرافی مرجان محتشم بازیگر و همسرش کیست و کجاست +عکس جدید

بیوگرافی مرجان محتشم

مرجان محتشم متولد ۱۳ اسفند ۱۳۴۸ در تهران می باشد. او فارغ التحصیلی رشته طراحی ساختمان است و درحال‌حاضر به عنوان طراح داخلی ساختمان مشغول به کار است. او از دهه هشتاد تاکنون، در هیچ فیلم و سریالی حضور نداشته است. می گوید به دلیل درخواست نامشروع از بازیگری جدا شده است.

با بازی در سریال پس از باران در سال ۱۳۷۹ به کارگردانی سعید سلطانی در نقش شهربانو در کنار بازیگرانی همچون کتایون ریاحی، محمود پاک‌نیت، مهوش صبرکن و بسیاری از بازیگران بزرگ به شهرت زیادی رسید.

بیوگرافی مرجان محتشم بازیگر و همسرش کیست و کجاست +عکس جدید

سوابق

با سپری کردن کلاس های بازیگری در سریالی به کارگردانی اسماعیل میهن دوست ، به نام « حقیقت در آینه » برای اولین جلوی دوربین میرود ، سال بعد در سال 1375 در سریال بهشت گم شده بازی می کند . در سال 79 با نقشی که در سریالی از سعید سلطانی به نام پس از باران بازی کرده مشهور می شود.

مرجان محتشم در سال ۱۳۷۶ با بازی در سریال «بهشت گمشده» به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد. سریال بهشت گمشده به کارگردانی کمران قدکچیان در سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۷۶ ساخته شد و از شبکه یک سیما پخش شد. در این سریال بازیگرانی همچون جمشید مشایخی، اسماعیل شنگله، علی نصیریان، فخری خوروش و … بازی می کردند.

بیوگرافی مرجان محتشم بازیگر و همسرش کیست و کجاست +عکس جدید

اسامی فیلم ها و سریالها

مرجان محتشم در آثاری چون سینمایی رز زرد ( سال 81 ) ، تله فیلم نامادری و ستاره من ( سال 87 ) و سریال های پرواز در حباب ( سال 85 ) ، حقیقت در آینه ( سال 74 ) ، ریحانه ( سال 84 ) ، پس از باران ( سال 79 ) ، فکر پلید ( سال 77 ) و بهشت گمشده ( سال 75 ) بازی کرده است .

مرجان محتشم در طی سال‌های کاری خود با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار را داشته است، اما جالب است بدانید که در میان بازیگران بیشترین همکاری با مرجان محتشم را بازیگرانی مانند محمود‌ پاک‌نیت با ۳ مرتبه، علی نصیریان با ۳ مرتبه، حسین کسری با ۲ مرتبه، نیکو خردمند با ۲ مرتبه و ساقی زینتی با ۲ مرتبه داشته‌اند.

بیوگرافی مرجان محتشم بازیگر و همسرش کیست و کجاست +عکس جدید

حضور در دورهمی

در دی ماه ۱۳۹۶ وی در برنامه دورهمی مهران مدیری حضور یافت. این اولین حضور تلویزیونی او پس از چندین سال غیبت هنری بود.

همچنین ببینید

بیوگرافی زهره حمیدی بازیگر کیست ماجرای سرطان 

مرجان محتشم در برنامه دورهمی در پاسخ به سوال مهران مدیری که پرسید تا به حال عاشق شدی گفت: بله عشق را تجربه کرده ام اما از توضیحات بیشتر در این رابطه خودداری کرد.

وی در این برنامه در خصوص عدم فعالیتش گفت: «همیشه تاکیدم بر این بود که کم‌کار کنم و این را ثابت کردم. خدا را شاکرم که از همان ابتدای فعالیت، مورد لطف مردم قرار گرفتم؛ اما همین اظهار لطف‌ها هم نتوانست آن گزیده‌کاری را از من بگیرد.

بیوگرافی مرجان محتشم بازیگر و همسرش کیست و کجاست +عکس جدید

در حال حاضر تلاش می‌کنم آرامشم را به دست بیاورم و بعد از زخمی که با از دست دادن عزیزانم بر پیکرم نشسته بتوانم مثل سابق مقاوم باشم؛ اما دلم می‌خواهد نوشته‎هایم چاپ شود. زنده‎یاد علی معلم نازنین بارها از من خواست این نوشته‎ها را منتشر کنم که هر بار این کار را به تأخیر انداختم اما فکر می‌کنم زمان آن رسیده تا با نوشته‎هایم با مردم سخن بگویم. شاید برای بازیگری نیاز به مجال دیگری دارم.

بازی در نقش شهربانو سریال پس از باران

مرجان محتشم با بازی در سریال پس از باران و در نقش خانوم کوچیک (شهربانو) به اوج محبوبیت و شهرت خود رسید. سریال پس از باران در سال ۱۳۷۹ به کارگردانی سعید سلطانی تولید شد و از شبکه سه سیما پخش گردید.

این سریال در فضای گیلان مقابل دوربین رفت و نگاهی به تاریخ ایران در دوران رضاشاه است. پس از باران روایتی انسانی از روابط ارباب‌ورعیتی بود. این سریال با موضوع قرار دادن زندگی خانواده یک ارباب و حضور دختری با عنوان همسر دوم ارباب که نقش آن را مرجان محتشم ایفا می‌کرد، به نمایش شرایط جدید و مخالفت‌های خانواده ارباب «همسر اول» با بازی کتایون ریاحی و عواقب و عوارض چنین حضوری می‌پرداخت. در این سریال عشق همراه با ارباب بودن و مظلومیت زنان دوم اربابان و قدرت اربابان و خان‌ها را درگذشته می‌توان دید. این سریال روایتی از دوران زندگی در زمان رضاشاه پهلویی است و مشکلاتی که مردم متحمل می‌شدند.

بیوگرافی بازیگر نقش شهربانو خانم کوچیک در پس از باران کیست +عکس

بازی در فیلم رز زرد

مرجان محتشم تنها یک فیلم سینمایی در کارنامه‌ی خود دارد. فیلم سینمایی رز زرد به کارگردانی داریوش فرهنگ و نویسندگی علی خودسیانی در سال ۱۳۸۱ ساخته شد و داستانش در مورد دو عروس و داماد است که در شب عروسی‌شان سفری را آغاز کرده و در منزل‌های بعدی در مسیر راه باهم آشنا می‌شوند و اتفاقاتی برایشان می‌افتد.

همچنین ببینید

بیوگرافی جواد قارایی مجری ایرانگرد کیست

بیوگرافی پانته آ پناهی ها (بازیگر) و همسرش و فرزندان

بیوگرافی حمیدرضا سنگیان بازیگر و کارگردان و نویسنده +فیلم ها

همسر و فرزند مرجان محتشم

مرجان محتشم در برنامه دورهمی در پاسخ به سوال مهران مدیری که پرسید تا به حال عاشق شدی گفت: بله عشق را تجربه کرده ام اما از توضیحات بیشتر در این رابطه خودداری کرد.

بیوگرافی مرجان محتشم بازیگر و همسرش کیست و کجاست +عکس جدید

در طول فعالیت هنری محتشم، اطلاعاتی درباره وضعیت تاهل و زندگی خصوصی او منتشر نشده است. بااین‌حال، باید توجه داشت که هیچ اطلاعات قابل اطمینان و تایید شده‌ای درباره فرزندان مرجان محتشم نیز وجود ندارد.

شایعاتی در مورد مرجان محتشم و عادل فردوسی‌پور مطرح بود مبنی‌بر این‌که این دو هنرمند ایرانی با یکدیگر ازدواج کرد‌ه‌اند و پس از مدتی جدا شده‌اند؛ اما این خبر هیچوقت از سوی خودشان تایید نشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا