دانلود فیلم و سریال

تجربه مرگ رسول نجفیان در برنامه زندگی پس از زندگی برزخ را دیدم

تجربه مرگ رسول نجفیان در برنامه زندگی پس از زندگی برزخ را دیدم

تجربه مرگ رسول نجفیان در برنامه زندگی پس از زندگی! برزخ را دیدم او در 15 فروردین 1402 در قسمت 13 برنامه زندگی پس از زندگی فصل چهارم را در ادامه ببینید

تجربه مرگ رسول نجفیان در برنامه زندگی پس از زندگی

این بازیگر با یادآوری این نکته که در نوجوانی به آمپول پنی سیلین حساسیت داشته، توضیح داد: در سن ۱۶ سالگی به خاطر خوردن بامیه بدنم تاول زده بود و تب و لرز داشتم. حدود یک ماه بود که حالم خوب نمی شد. وقتی پزشک آمپول را به من تزریق کرد، یک حالت لرزشی به من دست داد. احساس کردم که دارم پرواز می کنم. به اطرافیان می گفتم من را بگیرید. دارم می روم. من بالا آمدم و اوج گرفتم. یک حس سبکی به من دست داد. با چشم می دیدم که دارم از تختی که روی آن خوابیده‌ام دور می شوم.

رسول نجفیان ادامه داد: حس عجیب و غریبی بود. احساس کردم تمام دردهایم رفت و یک آرامش سراغ من آمد. روح من از سقف عبور کرد. در آن لحظه سرشار از لذت بودم و از داروخانه بیرون آمدم. نردبان سیاهی که در پشت بام حمام محله بود را دیدم. آن حمام خط قرمز محله و یک بحث ناموسی بود و کسی حق نداشت به پشت بامش برود. بعدها که تعریف کردم آن بالا یک نردبان سیاه وجود دارد، اوستا حمومی با حالت دعوا به سراغم آمد و گفت تو حق نداشتی آن بالا بروی. هر چقدر برایش توضیح دادم که آنجا نرفته‌ام قبول نمی‌کرد.

همچنین ببینید

فیلم کامل / زینب حیدریان زندگی پس از زندگی

دانلود کامل زندگی پس از زندگی فاطمه سجادی

فیلم تجربه مرگ محمدعلی درودی در زندگی پس از زندگی

فیلم کامل محمد حسن تاجمیری تجربه گر زندگی پس از زندگی

این بازیگر با توضیح مشاهداتش گفت: در آن وضعیت تابستان پربرگ درخت‌های بیرون داروخانه را دیدم. حتی توت‌ها و کرم های ابریشم را هم دیدم. پس از آن سنگین شدم و سبکی از من گرفته شد. انگار ده پهلوان آمدند و ده تا گونی روی دوش من گذاشتند. چشم هایم را باز کردم و دیدم پزشکم روبروی من ایستاده است. دکتر گفت تو یک لحظه رفتی و من فکر کردم که فوت شده‌ای.

نحوه انتخاب مهمان در زندگی پس از زندگی

موزون درباره پیدا کردن این سوژه ها و صحت سنجی سوژه ها،‌ نیز گفت: حدود نیم قرن پیش در آمریکا روانشناسی با افرادی که از کما خارج می شوند صحبت کرد و اشتراکات بین حرف های این افراد برای او جای سوال شد و من دو دهه پیش با او آشنا شدم. ایشان این موضوع را در حوزه آکادمیک تجربه کرد و سابقه این موضوع به زمانی برمی گردد که روح انسان به زمان مادی هبوط کرد. بنده هم از طریق پژوهش های ایشان با این موضوع آشنا شدم و کتابی هم داشت به همین نام برنامه ما که زمانی که من نام برنامه را انتخاب کردم نمی دانستم او کتابی به همین نام دارد و می خواهم بگویم ذهن هایمان به هم نزدیک بود. مطالعه های زیادی داشتم و به کتابخانه آستان قدس رفتم و کتاب هایی مطالعه کردم و دوره های فیلمسازی را گذرانده بودم و همیشه دوست داشتم این تجربه گرها با فرهنگ ایرانی را داشته باشم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا