خبرهای ایران

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ مشخص شد به علت آلودگی هوا

آخرین خبرها از وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲  تهران ، البرز ، کرج ، اهواز ، قم ، همدان ، اراک ، قزوین ، مشهد ، تبریز آ اصفهان و سمنان را در این صفحه پیگیری کنید.

آیا مدارس فردا سه شنبه 21 آذر 1402 تعطیل است؟

خیر فردا همه مدارس کشور باز هستند و در صورت عدم حضور در مدرسه غیبت خواهید خورد.

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ مشخص شد به علت آلودگی هوا

هرجچند که شاخص آلودگی هوا زیاد است اما مدارس تعطیل نیست و دانش اموزان باید به مدرسه بروند هواشناسی اعلام کرده که فردا شاهد بارش باران در بسیاری از شهرها خواهیم بود و آلودگی هوا رفع خواهد شد.

وضعیت الودگی هوا تهران امروز

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس اعلام این شرکت هم اکنون شاخص آلاینده‌ها در تهران بر روی عدد١٢٩ قرار دارد و از این رو هوا ناسالم است.

آذرماه تا اینجا آلوده‌ترین ماه در سال برای تهرانی‌ها بود.

علی سلاجقه در آئین گرامیداشت روز جهانی خاک که در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج برگزار شد، اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که بین ۱۵ تا ۲۰ درصد آلودگی هوای تهران ناشی از پسماندسوزی در جنوب این کلانشهر است. شهرداری تهران را مکلف کرده ایم که هر چه سریع‌تر جلوی فعالیت این خاطیان را بگیرد زیرا ما به دور از هر گونه شعار مسائل زیست محیطی کشور را دنبال می‌کنیم و سلامت مردم برای ما اهمیت دارد.

وی به موضوع پسماند سراوان نیز اشاره کرد که منابع آلاینده و شیرابه‌ها تمام منابع آب و خاک منطقه را از بین می‌برد و اظهار کرد: به رغم اینکه در دولت‌های گذشته شعارهای زیادی بر علیه آلودگی این منطقه داده شد اما در عمل اتفاقی نمی‌افتاد ولی در ۲ سال کار دولت مردمی سیزدهم ۶۰ درصد آلودگی این منطقه ساماندهی شده و رفع شده و این در حالی است که شهرداری و استانداری گیلان پای کار است.

آلودگی هوای خوزستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به شکایت اخیر این اداره‌کل از سه شرکت کشت و صنعت نیشکر به دلیل سوزاندن مزارع، گفت: با توجه به وضعیت آلودگی هوای خوزستان، روزانه تعداد شکایت‌ها از صنایع آلاینده در حال افزایش است.

داوود میرشکار در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت آلودگی هوای خوزستان اظهار کرد: در خوزستان تنوع آلایندگی و تولید آلاینده‌ها بسیار بالا است که رفع هر کدام از این آلاینده‌ها نیازمند راهکارهای خاص است.

وی با اشاره به عوامل آلودگی هوای خوزستان افزود: بخشی از آلودگی‌ها به دلیل فلرهای نفتی، سوزندان پسماندها، آتش‌سوزی کاه و کلش، سوزاندن مزارع نیشکر و منابع متحرک مانند خودروهای سنگین و خودروهای شخصی در آلودگی هوا تاثیرگذار هستند.

بارش باران تا پنجشنبه

مطابق اعلام سازمان هواشناسی، امروز دوشنبه ۲۰ آذر در استان‌های گیلان مازندران گلستان و خراسان شمالی بارندگی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

هواشناسی اعلام کرد: سه شنبه در شمال غرب، چهارشنبه در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، برخی نقاط جنوب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، استان‌های گیلان مازندران، قزوین، البرز، تهران و پنجشنبه در غالب نقاط کشور بارش باران، رعد و برق، در نقاط سردسیر بارش برف، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک پیش بینی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا