خبر جدید

اخبار تعطیلی مدارس فردا شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ به علت آلودگی هوا و برف

آیا مدارس امروز شنبه 30 دی 1402 تعطیل است؟ مدارس تهران ، البرز ، کرج ، اصفهان ، اهواز ، اردبیل ، ارومیه ، خوزستان ، مشهد ، تبریز ، قم ، قزوین ، اراک ، همدان و سمنان ، شهریار ، ساوجلاغ ، هشتگرد ، آبیک ، ایلام ، کردستان ، کرمانشاه ، سنندج ، بندرعباس ، هرمزگان ، شیراز ، لرستان یزد و مازندران ، گیلان و رشت و آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به علت آلودگی هوا و بارش باران و برف را در این صفحه بخوانید.

آیا مدارس امروز شنبه 30 دی 1402 تعطیل است؟

با توجه به اینکه روزهای گذشته با وجود آلودگی هوا مدارس تعطیل نشد پس احتمال تعطیلی مدارس فردا شنبه 30 دی نیز دور از ذهن خواهد بود.

اما دانش اموزان توجه داشته باشند که هنگام بیرون رفتن از خانه حتما از ماسک فیلتردار استفاده کنند تا وضعیت سلامتی شان به خطر نیفتاد.

خانواده ها باید توجه کنند که به دلیل الودگی شدید هوا حتما به فرزندان خود یک لیوان شیر حداقل در روز بدهند که ریه های آنها از آلاینده ها پاکسازی شود.

وضعیت آب و هوا

مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از ۳۰ دی تا دوم بهمن، در مناطق ساحلی و دور از ساحل هرمزگان و بوشهر، همچنین خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان‌، احتمال غرق شدن شناگرها، اختلال در تردد و فعالیت‌های دریایی و اختلال در فعالیت سکوهای نفتی، وجود دارد.

صادق ضیائیان در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت جوی کشور با اشاره به کاهش دما در سواحل خزر اظهار داشت: از اواخر وقت امروز همچنین روز آینده در شرق فارس، هرمزگان، خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان، بارندگی، وزش باد شدید موقت و کاهش نسبی دما داریم.

وی ادامه داد: روزهای شنبه و یکشنبه پیشِ رو جوی آرام در اغلب مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود اما روز دوشنبه دوم بهمن، با ورود سامانه بارشی از شمال غرب به کشور در برخی مناطق غرب و شمال غرب همچنین استان‌های گیلان و مازندران بارش پراکنده داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا