اخبار موسیقی

علت دقیق درگذشت و مرگ پارک سو ریون بازیگر کره ای +بیوگرافی و فوت

پارک سوریون بازیگر کره ای  29 ساله به علت سقوط از پله های منزلش درگذشت او بعد از سقوط از پله سرش به شدت به زمین برخورد کرده و دچار خونریزی مغزی شد و درگذشت.

پارک سو ریون متولد سال ۱۹۹۴ در سئول بود و سالها در زمینه بازیگری و مدلینگ فعالیت داشت برخیها علت سقوط او را مستی میدانند و معتقدند که او به علت نداشتن هوشیاری از پله ها سقوط کرده است اما هواداران این بازیگر معتقدند که پارک سو ریون اهل مشروبات الکلی نبوده و زندگی سالمی داشته است و سقوط او به دلیل کفش های پاشنه دار بوده است.

پارک سو ریون هنرپیشه اهل کره جنوبی که درام های زیادی از جمله Snowdrop بازی کرده است، آخرین هفته گذشته به جزیره ججو سفر کرد.این بازیگر با استعداد در هنگام بازگشت به خانه خود با سقوط از پله ها دچار حادثه شد. در ادامه مطلب با خبر مرگ پارک سو ریون بازیگر کره جنوبی همراه ما بمانید.

علت دقیق درگذشت و مرگ پارک سو ریون بازیگر کره ای +بیوگرافی

علت مرگ پارک سو ریون

پارک سو ریون بازیگر و مدل کره ای متولد سال ۱۹۹۴ بود که در سن ۲۹ سالگی در یک حادثه ناگهانی درگذشت. او هنگام بازگشت به منزلش از پله ها سقوط کرده و پس از انتقل به بیمارستان درگذشت.

به گزارش رسانه ها پارک سوریون از پله های خانه اش سقوط کرده و چند ساعت بعد بر اثر ضربه مغزی فوت شد. سو ریون بیشتر به عنوان بازیگر سریال گل برفی شناخته میشد. او به عنوان نقش مکمل در درام سریال گل برفی بازی کرده بود.

علت دقیق درگذشت و مرگ پارک سو ریون بازیگر کره ای +بیوگرافی

این حادثه ۱۲ ژوئن رخ داد و خانواده اش تصمیم گرفتند که اعضای بدن او را اهدا کنند تا کار خیری انجام داهد باشند.

مادر این بازی میگوید «قلب دخترم هنوز می تپد. هم اکنون از افراد شدیداً به اندام های بدنش نیاز دارند. ما به عنوان والدینش می‌پسندم با خیال راحت زندگی کنیم چرا که قلبش به سراغ کسی می‌رود و می‌پد».

علت دقیق درگذشت و مرگ پارک سو ریون بازیگر کره ای +بیوگرافی

بیوگرافی

گفتنی است، او در سال ۱۹۹۴ متولد شد و امسال ۲۹ ساله شد، اولین بازیش را در سال ۲۰۱۸ با موزیکال «Il Tenore» انجام داد. تا همین اواخر، او به طور فعال در موزیکال هایی مانند «روزی که دوست داشتیم» و «سیذارتا» شرکت می کرد. او قرار بود فردای حادثه در جزیره ججو اجرا کند.

همچنین ببینید:

علت مرگ پیمان آدیداس بلاگر اینستاگرام مشخص شد

بیوگرافی پیمان آدیداس بلاگر و همسرش

بیوگرافی اسماعیل سلطانیان بازیگر پیشکسوت سینما

علت دقیق درگذشت و مرگ پارک سو ریون بازیگر کره ای +بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا