دانلود فیلم و سریال

سریال آنتن قسمت چهاردهم 14و13و12 آنتن پژمان جمشیدی دانلود رایگان ویدائو

دانلود کامل سریال آنتن ویدائو رایگان و دانلود سریال آنتن قسمت 14و13و12 چهاردهم و سیزدهم و دوازدهم و قسمت (کامل) با کیفیت اصلی و لینک مستقیم را در این صفحه مشاهده نمایید.

سریال آنتن قسمت چهاردهم 14و13و12 سریال پژمان جمشیدی دانلود رایگان ویدائو

دانلود کامل سریال آنتن قسمت 14و13و12

سریال آنتن – قسمت

کارگردان و تهیه کننده: سید ابراهیم عامریان

نویسندگان: حمزه صالحی

مناسب برای سنین بالای ۱۲ سال

چهارشنبه ها، ساعت ۲۰

دانلود قسمت 14 سریال آنتن با لینک مستقیم

دانلود قسمت 13 سریال آنتن با لینک مستقیم

دانلود قسمت 12 سریال آنتن با لینک مستقیم

 

سریال آنتن یک سریال ایرانی ساخته شده برای نمایش شبکه خانگی که در ژانر اجتماعی و کمدی ساخته شده است. کارگردان مجموعه ابراهیم عامریان و تهیه‌کننده شنیز ابراهیم عامریان بوده نویسنده این سریال حمزه صالحی بوده این سریال در سال ۱۴۰۱ ساخته شده و در همین سال منتشر شده است.

سریال آنتن قسمت چهاردهم 14و13و12 سریال پژمان جمشیدی دانلود رایگان ویدائو

خلاصه داستان

خلیل از بیمارستان ترخیص می شود و خانه پدرش را پس میگیرد ماموران مخفی پلیس برای آزاد کردن دانشجویانی که ربوده شده‌اند وارد عمل می‌شوند و برای آزادی آنها اقدام می کنند.سریال آنتن از ۳۰ آذرماه سال ۱۴۰۱ منتشر شده است.

سریال آنتن قسمت چهاردهم 14و13و12 سریال پژمان جمشیدی دانلود رایگان ویدائو
بازیگرانی که در سریال آنتن حضور دارند پژمان جمشیدی هادی کاظمی مرجانه گلچین رویا افشار بهنام تشکر نعیمه نظام‌دوست الیکا عبدالرزاقی ارسلان قاسمی محمدجواد جعفرپور صحرا اسداللهی عرفان ابراهیمی ساره رشیدی سام نوری نیما مظاهری اصغر سمسارزاده مونا فائزپور مهیار مجیب امیر دژکام حمیدرضا نعیمی از جمله هنرمندانی بودند که در این مجموعه نقش آفرینی کرده اند.

در سریال آنتن خلیل برای منصرف کردن مادر خود که با تلاش توانسته بود در رشته پزشکی در دانشگاه قبول شوند نقشه های زیادی می کشد از طرف اتفاقات زیادی در دانشگاه برای مادر خلیل رخ می دهد که شما می توانید با دانلود کردن سریال از دیدن آن لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا