خبر جدید

عضویت رایگان کتابخانه ملی 1401 اینجا ثبت نام کنید

 کتابخانه ملی

عضویت رایگان کتابخانه ملی 1401 اینجا ثبت نام کنید

عزیرانی که دوست دارند در کتابخانه های عمومی نام نویسی کنند به صورت کاملا رایگان می توانند با رفتن به کتابخانه های کل ایران یا اینکه پرتال کتابخانه های عمومی به آدرس samanpl. ir/common/portal/fehrestlib و پیدا کردن پرتال ویژه‌ی کتابخانه ای که در نظر دارید، پس از گرفتن کد تخفیف که تا آخر آذر ماه وقت دارد، در کتابخانه ای که در نظر دارید ثبت نام کنید.

پس از زدن روی لینک بالا فقط بایستی کادرهای زیر را کامل نمایید ونام نویسی را صورت دهید.

کتابخانه های عمومی سراسر کشور به خاطر هفته کتاب این طرح عضو شدن بدون هزینه را در تمامی کتابخانه های عمومی کشور برپا می‌نماید.

در تقویم روز 24 آبان ماه را روز کتاب وهمچنین کتاب خوانی نامیده‌اند، بخاطر همین روز کتابخانه های عمومی سراسر کشور برنامه های بسیاری را تهیه کرده اند، علاقمندان میتوانند آنها را در زیر مطالعه نمایند :

به دلیل سی امین هفته کتاب خوانی در کل کشور وهمچنین برپایی روز کتاب، کتابخوانی وهم اینکه کتابدار، طرح عضو شدن بدون هزینه در تمامی کتابخانه های عمومی کل ایران در تاریخ 24 آبان ماه برگزار خواهد شد.

حال در ادامه برنامه هایی که از قبل بیان شده است به دلیل سی‌امین هفته کتاب کشور، مجددا دور تازه رقابت ملی مشاعره به نام «کتاب جان» به یاری محفل های ادبی نشان کتابخانه های عمومی سراسر ایران برپا خواهد شد.

در این برنامه ها که با شرکت کردن هریک از اشخاص محفل های ادبی کودک و نوجوان در تمامی استان های گوناگون وهمچنین شورای ادبی و هم نویسندهای اهل ایرانی در تمامی استان ها برپا می‌شود، همه‌ی این اشخاصی که در این برنامه حضور یافته اند، شعرخوانی و همچنین مشاعره با امر کتاب وکتابخوانی را انجام می‌دهند.

عزیزانی که دوست دارند در این محافل مشارکت نمایند، میتوانند در تاریخ روز دوشنبه 23 آبان ماه از ساعت 14 تا 16 به جلسه های کتابخانه مرکزی پارک شهر بروند ویا اینکه به نشانیskyroom. online/ch/researchpl/mahafelبه طور اینترنتی در این برنامه مشارکت نمایند.

جناب محمدمخدومی در یک مصاحبه با خبرنگارها افزود : بر این طبق دوستداران کتاب می‌توانند در این تاریخ با گرفتن کد تخفیف از سامانه «سامان» نشان کتابخانه های عمومی ایران در کتابخانه ای که در نظر دارند ثبت نام کنند.

ایشان درادامه بیان کرد : اشخاصی که دوست دارند از این برنامه ها استفاده کنند ودر کتابخانه های عمومی عضو شوند، میتوانند با رفتن به تمامی کتابخانه های ایران یا اینکه پرتال کتابخانه های عمومی به آدرس samanpl. ir/common/portal/fehrestlibو پیدا کردن پرتال ویژه در کتابخانه ای که در نظرشان است نام نویسی نمایند.

رئیس کل کتابخانه های عمومی کردستان، با بیان به آن که پس از گرفتن کد تخفیفی میتوانند در تاریخ 24 آبان ماه ثبت نام را آغاز کنند، افزود :
تا آخر آذر ماه سال ١۴٠١ این کد تخفیف اعتبار دارد.

جناب مخدومی با اشاره به اینکه در هفته کتاب، کتابخوانی وکتابدار سال ١۴٠١ بیشتراز ٣٠٠برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی برپا خواهد شد، گفت :این طرح ها از جمله رقابت های کتاب‌خوانی مجازی ومکتوب، کتاب، داستان گویی، اجرای کتابخوان، جمع خوانی، حاظر شدن مدرسه ها در کتابخانه ها و…. می‌باشند.

رییس کل کتابخانه های عمومی کردستان درباره برنامه بخشیدن و جریمه دیر کرد امانت افزود:دراین برنامه که از تاریخ روز شنبه 21 تا روز جمعه 27 آبان ماه صورت گرفته می‌شود، اشخاصی که امانت شان را به همان صورت بعداز پایان روز امانت نزد خودش نگاه دارند، میتوانند با رفتن به کتابخانه عمومی از سوی امانت دهنده، از دیر آوردن امانت بخشیده شوند.

به آن صورت اگر در این بخش اطلاع هایی به طور غلط نوشته شده است، میتوانید در قسمت دیدگاه آخر این بخش خبر رسانی نمایید تا اصلاح ویا اینکه حذف بشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا