اخبار هنرمندانخبر جدید

عکس| واکنش پروانه معصومی به اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی

عکس ها و تصاویری از پروانه معصومی که در مقابل اغتشاشات بعد از مرگ مهسا واکنش نشان داده است،تا آخرین نفس برای حفظ انقلاب اسلامی را در این صفحه مشاهده فرمایید.

عکس| واکنش پروانه معصومی به اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی

عکس| واکنش پروانه معصومی به اغتشاشات

پروانه معصومی با بیان کردن اینکه انقلاب اسلامی ما را از بند ظلم و اسارت نفس رها کرده است واکنش متفاوتی بعد از حوادث فوت مهسا امینی از خود نیست نشان داده است.

پروانه معصومی با بیان کردن اینکه انقلاب اسلامی ما را از بند ظلم و اسارت نفس رها کرده است واکنش متفاوتی بعد از حوادث فوت محسن امینی از خود نیست نشان داده است.

عکس| واکنش پروانه معصومی به اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی

بیوگرافی پروانه معصومی

خانم سکینه کبودرآهنگی با نام پروانه معصومی بازیگر ایرانی و پیشکسوت کشورمان می باشد او مدرک تحصیلی خودش را در دانشکده زبان های خارجی از دانشگاه ملی ایران گرفته است برای اولین بار در سال ۱۳۵۰ در فیلم بیتا نقش کوتاهی را برعهده می‌گیرد و بعد از آن در رگبار کاری به کارگردانی بهرام بیضایی نقش اول زن را بازی میکند.

پیشینهاد میکنیم ببینید :

کشف حجاب کتایون ریاحی در اعتراض به مرگ مهسا امینی

فیلم کشف حجاب مریم پالیزبان بازیگر سینما و تلویزیون (لانتوری)

کشف حجاب خانم مریم بوبانی عکس های جنجالی (مهسا امینی)

پروانه معصومی در ۱۱ اسفند ماه ۱۳۲۹ در تهران به دنیا می آید بعد از انقلاب حجاب بر سر می کند و حالا عضو بسیج هنرمندان کشور میباشد.

عکس| واکنش پروانه معصومی به اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی

این چنین عنوان کرده است که انقلاب اسلامی ما را از بند ظلم و اسارت نفس رها کرده و تا آخرین نفس برای حفظش می‌جنگید توکل می کنند و آن زنده که هرگز نمی میرد این سخنان پروانه معصومی بود که در پست توییتری خودش گذاشته است.

طبق گزارش‌های رسیده شده در یک صفحه توییتر که به نام خانم پروانه معصومی یکی از بازیگران برجسته و پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است پستی منتشر شده که به رویداد های بعد از مرگ مهسا امینی و اغتشاشات عده‌ای که اندک شمار می باشم واکنش‌های متفاوت نشان داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا