اخبار هنرمندان

فیلم خوشگذرانی سحر قریشی در دبی لو رفت

فیلم خوشگذرانی سحر قریشی در دبی لو رفت سحر قریشی با لباس نامناسب و در حال خوشگذرانی با مرد های عرب درد و دبی باعث به وجود آمدن حاشیه های زیادی شده است.

فیلم خوشگذرانی سحر قریشی در دبی لو رفت

فیلم خوشگذرانی سحر قریشی در دبی لو رفت

فیلم خوشگذرانی سحر قریشی در دبی خانم بازیگر و حرکات و لباس نامناسبش فیلمی که از باشگاه بدنسازی که در آن سحر قریشی حضور داشت لو میرود این فیلم باعث می‌شود غوغای بسیاری در فضای مجازی اتفاق می افتد.در اینجا می توانید فیلم پخش شده از سحر قریشی در باشگاه بدنسازی را ملاحظه کنید.

سحر قریشی که در سن ۱۷ سالگی ازدواج کرده و پس از گذشت مدتی طلاق میگیرد این خانم بازیگر یکی از بازیگران پرحاشیه سینمای ایران بوده است که در این اواخر به ترکیه مهاجرت کرده با امیر تتلو ازدواج کرده است.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

علت مهاجرت شیلا خداداد مشخص شد

کشف حجاب کتایون ریاحی در اعتراض به مرگ مهسا امینی

کشف حجاب شبنم فرشادجو در کانادا بخاطر اعتراض جنجال به پا کرد

به نظر شما پای چند میلیارد سود از خبر ازدواج تتلو و سحر قریشی در میان است چه سیاستی در پشت پرده ازدواج کردن سحر قریشی و تتلو وجود داشت.

سحر قریشی و تتلو قبل از عید با هم ازدواج کردند آنها که در تصاویر و فیلم های منتشر شده در فضای مجازی خود تصویر عاشقانه در ذهن مردم ساختن بعد از گذشت مدت کوتاهی از هم جدا شدند که از نظر کاربران این اتفاق پیش بینی می شد.

فیلم خوشگذرانی سحر قریشی در دبی لو رفت

سحر قریشی یکی از بازیگران کشورمان بود که در ششم دی ماه سال ۶۶ به دنیا می آید و سال ۸۸ فعالیت خودش را با بازی در فیلم لج و لجبازی شروع کرده و در همان سال در مجموعه سریال دلنوازان بازی کرده و به شهرت فراوان رسید.

سحر قریشی در تهران به دنیا آمده بود همسر سابق او مهران اخوان ذاکر و بعد از جدایی از او با امیر تتلو ازدواج کرد و گفته می‌شود که او در این اواخر از تتلو جدا شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا