خبر جدید

فیلم کامل دادگاه پرونده شهید عجمیان برای ۱۵ متهم پرونده افساد فی الارض

فیلم کامل رسیدگی به پرونده شهید عجمیان برای ۱۵ متهم پرونده افساد فی الارض  رسیدگی و جلسه دادگاه متهمین قتل شهید عجمیان را ببینید.

رسیدگی به پرونده شهید عجمیان برای ۱۵ متهم پرونده

رسیدگی به پرونده شهید عجمیان

نخستین جلسه دادگاه پرونده ضاربان شهید روح الله عجمیان نهم آذر ماه در کرج شروع شد و حکم افساد فی الارض برای ۱۵نفر متهم مشخص شده است.

طبق گزارش‌های رسیده شده چهارشنبه نهم آذر ماه رسیدگی به پرونده شهر روح الله عجمیان شروع شده بود و نماینده دادستان با قرائت بخشی از کیفر خواست در صحن علنی به دادگاه گفتند بنابر شکایت از اولیای دم شهید سید روح الله عجمیان و گواهی پزشکی قانونی اظهارات و اعترافات متهمان مبنی بر مرتکب شدن جرم بازسازی صحنه جرم و کشف آلات و ادوات جرم و مدارک دست و شواهد در دست و همچنین تصاویر منتشر شده از به قتل رساندن بسیجی شهید روح الله عجمیان از ریاست محترم دادگاه تقاضا می کنم که برای متهمان اشد مجازات را اعمال نماید.

رسیدگی به پرونده شهید عجمیان برای ۱۵ متهم پرونده
شهید روح‌الله عجمیان در تاریخ ۲۰ بهمن ماه سال ۱۳۷۳ متولد می شود یکی از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر کرج بوده است که در ۱۲ آبان در جریان آشوب ها و ناامنی های آزادراه کرج قزوین و در نزدیکی بهشت سکینه کرج با ضربات چاقو وسیله برخی از اغتشاشگران انجام شده به شهادت رسید.

رسیدگی به پرونده شهید عجمیان برای ۱۵ متهم پرونده
دو روز بعد از قتل شهید عجمیان در چهاردهم آبان ماه رئیس کل دادگستری استان البرز از دستگیری عواملین به شهادت رساندن این بسیجی خبرداد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم لحظه شهید شدن روح الله عجمی در کرج

شهید سید علی میری کیست و  پیدا شدن پیکرش بعد از 40 سال

شهادت احمد صالحی سرباز گمنام امام زمان عج در زابل

طبق اظهارات رئیس کل دادگستری استان البرز تعدادی از اراذل و اوباش که با استفاده از سلاح های سرد  مانند سنگ و پنجه بوکس و قمه و چاقو  این بسیجی  سید روحالله عجمیان  را در به شهادت رساندند نقش داشتند و در روز ۱۲ آبان در روز پنجشنبه در کمالشهر کرج او را به قتل رساندند دو روز بعد توسط مامورین اداره کل اطلاعات استان البرز شناسایی شده و دستگیر شدند.

فیلم کامل رسیدگی به پرونده شهید عجمیان برای
در روز ۲۱ آبان ماه کیفرخواست متهمان پرونده این شهیدصادر شد.طبق اظهارات رئیس کل اداره دادگستری استان البرز “افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرائم زیاد بر علیه امنیت کشور و همچنین حمله به ماموران نیروی مقاومت فرا جا .بسیجی و غیره که موجب اخلال شدید در نظم عمومی و همچنین باعث ناامنی در کشور و نهایتاً باعث به شهادت رسیدن بسیجی حافظ امنیت روح الله عجمیان شده است””جمع شدن و تبانی کردن به ارتکاب جرم بر علیه امنیت کشور” برخی از اتهامات ایست که در کیفرخواست این متهم آن قید شده است.

فیلم کامل رسیدگی به پرونده شهید عجمیان برای
نهم آذر ماه دقیقا ۱۸ روز بعد از صدور کیفرخواست نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قتل این بسیجی شهید در شعبه اول دادگاه انقلاب در استان البرز به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید موسی آصف الحسینی و با حضور مستشاران دادگاه وکلای متهمان بستگان و پدر و مادر شهید روح الله عجمیان و همچنین متهمان برگزار شد.
سه نفر از متهمان این پرونده ۱۷ سال سن دارند.
با وجود اینکه ۳ نفر از متهمان زیر ۱۸ سال سن دارند بر طبق ماده ۳۱۵ قانون آیین دادرسی کیفری کیفری اتهام آنها در صلاحیت رسیدگی در دادگاه انقلاب می باشد و با تعدد قضات رسیدگی خواهد شد باید در شعبه ۱ دادگاه کیفری یک استان ویژه رسیدگی به جرائم افراد زیر ۱۸ سال و نوجوانان رسیدگی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا