اخبار موسیقی

فیلم سربازی رفتن جین و کچل کردن جین (بی تی اس) BTS آرمی ها + عکس

جین کچل کرد و راهی سربازی میشود.عکسا و تصاویر منتشر شده از جین خواننده برای رفتن به سربازی را ببینید.

فیلم سربازی رفتن جین و کچل کردن

فیلم سربازی رفتن جین و کچل کردن

برای اینکه برخی از خواننده های گروه بی تی اس باید به سربازی بروند این گروه تصمیم میگیرند که برای مدتی گروه شان را منحل کنند و هر کدام از خواننده ها به صورت جداگانه و مستقل از یکدیگر به فعالیت های هنری شان ادامه دهند اما در نهایت این اتفاق نمی افتد و گروه در آخر به نتیجه می‌رسد که همکاری خودشان را با هم ادامه دهند.در هر صورت ممکن است تا جمع شدن دوباره خواننده های شان گروه معلق بماند.

بی تی اس یکی از گروه های موسیقی پرطرفدار در کره جنوبی می باشد گروه بی تی اس از سالهای اولیه تاسیس خودش هواداران و طرفداران بسیاری را به دست آورده است و حالا یکی از پرطرفدار ترین گروه های موسیقی جهان میباشد گروه بی تی اس در افتتاحیه جام جهانی نیز حضور داشته است.

فیلم  سربازی جین کچل کرد و راهی میشود

کیم سوک جین یکی از خوانندگان است که در این گروه حضور دارد او در چهارم دسامبر ه سال ۱۹۹۲ به دنیا آمده است و نام هنری او جین می باشد و همه او را با این نام میشناسند.ترانه سرا خواننده و عضو گروه معروف BTS می باشد او سه قطعه انفرادی را با گروه BTS نوشته و منتشر کرده است.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم دختر علی دایی در کنسرت بی تی اس (BTS)

اجرای بی تی اس در زمان افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

در سال ۲۰۱۹ اولین آهنگ مستقل خودش را به نام آهنگ دیجیتال به انتشار در می آورد.او همچنین اولین حضور رسمی خودش را به عنوان یک خواننده انفرادی در سال ۲۰۲۲ با منتشر کردن یک تک آهنگ به نام فضانورد آغاز میکند.

فیلم  سربازی جین کچل کرد و راهی میشود

در زمانی که این گروه تازه تاثیر چیزی برای خوردن نداشت سوک جین هوای آنها را داشته با پول هایی که جمع کرده بود برای افراد گروه غذا تهیه می کرد و به خاطر اینکه جونکوک در سن خیلی پایین بود و کار آموز شده بود خیلی از او مراقبت می کرد و او را به مدرسه می برد لباس های مدرسه اش را اتو می زد و بقیه کارهایی که دور لب داشت و انجام می دهد از چین به عنوان مامان گروه هم نیز یاد می کنند بچه ها مانند یک مادر مراقبه همه اعضای گروه است.او به خاطر مراقبت از بچه های گروه به مامان گروه معروف شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا