خبر جدید

فیلم کامل/ تجاوز به یک بسیجی با باتوم در سنندج صحت و واقعیت دارد؟

آیا تجاوز به یک بسیجی با باتوم در سنندج به وسیله آشوبگران حقیقت دارد آیا فیلم تجاوز به بسیجی منتشر شده است.

تجاوز به یک بسیجی با باتوم در سنندج

تجاوز به یک بسیجی با باتوم در سنندج

اخبار در شبکه های مجازی مخصوصاً در شبکه های یوتیوب انتشار پیدا کرده است بر اینکه تعرض جنسی و آزار جنسی به یک بسیجی در سنندج با باتوم صورت گرفته است که این اخبار صحت ندارد و فقط از شبکه های ضد انقلاب فارسی زبان انتشار پیدا کرده است لازم به ذکر است که بدانیم این اخبار برای ضعیف کردن روحیه و ایجاد ترس و وحشت در بین بسیجی ها که برای مقابله با آشوبگران اغتشاشات خیابانی وارد میدان می شوند می باشد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

بیوگرافی پوریا احمدی بسیجی کیست و ماجرای مرگ و درگیری با جزئیات

شهادت بسیجی سلمان امیراحمدی در اغتشاشات محل امامزاده حسن

با وجود اینکه بعضی از افرادی که در نیروهای بسیج در این روزها برای مبارزه با آشوبگران در میدان حضور داشته اند به قتل رسیدند و به تعداد زیادی از آنها جراحت های سنگینی وارد شده است.

رسانه های معاند بعد از اعتراضات

رسانه های معاند بعد از اعتراضات که مردم بعد از مرگ مهسا امینی به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته به تحلیل و بررسی این موضوع پرداخته اند و تمام اخبار شان اعتراضات که در ایران رخ داده است می باشد و آنها فقط برای سود بردن از این اتفاقات و به نفع خودشان تلاش میکنند.

همچنین ببینید : شهادت فرمانده یگان امداد مریوان داوود عبداللهی درگیری با اغتشاشگران

از اولین روز شروع آشوب ها و اغتشاشات در کشور ۲۴ نفر از نیروی بسیج و انتظامی برای حفظ امنیت و حفاظت آرامش کشور به شهادت رسیده اند.طبق گفته های همشهری آنلاین که اینگونه نوشته است گویی برخی جریان های ضد انقلاب و معاند با هدف مشخص و به شهادت رساندن و با آموزش های خاصی که دیده اند پا به میدان آشوب‌ها گذاشتند.

همچنین ببینید : فیلم لحظه شهادت فرمانده اطلاعات سپاه زاهدان

در روزهای اول اعتراضات بیشتر نیروهایی که به شهادت رسیده بودند با سلاح های سرد به شهادت رسیدند و با بیشتر شدن آشوب ها و اینکه حضور گروه ها با اهداف و برنامه ریزی های مشخص تعداد شهدا بیشتر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا