خبر حوادث

فیلم کامل لحظه ترور آیت الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه بابلسر +جزئیات

آیت الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه بابلسر امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بانک ملی این شهرستان در حالیکه روی صندلی مراجعه‌کنندگان نشسته بود ناگهان از سوی یکی از عوامل نگهبانی مورد شلیک گلوله قرار گرفت و متاسفانه جان باخت.

فیلم کامل لحظه ترور آیت الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه بابلسر +جزئیات

در ویدیوی منتشر شده از دوربین مداربسته نشان می دهد که آیت الله سلیمانی در حالی که در قسمت مراجعه‌کنندگان نشسته است به یک باره از سوی یکی از نگهبانان با اسلحه کلاشینکف از پشت سر مورد شلیک گلوله قرار می‌گیرد و در دم فوت می کند.

https://cdn.mashreghnews.ir/d/2023/04/26/0/3783094.mp4?ts=1682513579000

ابتدا گفته می‌شد که این حادثه تروریستی است اما بعد از انتشار فیلم دوربین مداربسته مشخص شد فرد ضارب یکی از نگهبانان بانک است که در ویدیو منتشر شده نگهبانی را نشان می دهد که با اسلحه به پشت سر آیت الله سلیمانی رفته و او را مورد هدف گلوله قرار می‌دهد آبدارچی بانک که نزدیکترین فرد به ضارب است با او درگیر شده به اسلحه را از او می گیرد و سپس سرباز نگهبان به کمک او آمده و ضارب دستگیر می شود.

آیت الله سلیمانی کیست

عباسعلی سلیمانی در سال ۱۳۲۶ در خانواده‌ای مذهبی در سوادکوه مازندران متولد شده است. او در ۵ سالگی به مکتب رفت و در سن ۱۲ سالگی برای فراگیری علوم دینی راهی قم شد، او پس از مدتی به دلیل مشکلات معیشتی برای ادامه تحصیل به حوزه علمیه بهشهر رفت. او مقدمات را در محضر آیت الله کوهستانی فراگرفت و پس از آن برای تکمیل تحصیلات خود عازم مشهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا