خبر جدید

فیلم کامل لحظه خونین و وحشتناک رگبار بستن مردم در ایذه حمله تروریستی

فیلم کامل لحظه وحشتناک رگبار بستن مردم در ایذه حمله تروریستی  در حمله تروریستی ایذه چند بسیجی و چند پلیس مدافع امنیت زخمی شدند.

فیلم کامل لحظه وحشتناک رگبار بستن مردم در ایذه حمله تروریستی

لحظه وحشتناک رگبار بستن مردم در ایذه

گفته می‌شود حال دو نفر از مدافعان امنیت وقتی می باشد معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با اعلام کردن اینکه چند نفر از مدافعان امنیت زخمی شده‌ است می گوید:در نفر از افراد بسیجی و مدافعان امنیت نیروی انتظامی زخمی شدند که در میان آنها دو نفر از نیروهای بسیجی و ۳ نفر از افراد نیروی انتظامی زخمی شدند که حال دو نفر از آنها بد گزارش شده است.

طبق گزارش‌های رسیده شده ولی الله حیانی معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در مورد اتفاق رخ داده شده در شهر ایذه می‌گوید که در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه دو نفر که سوار بر موتور بودن با اسلحه جنگی به طرف مردم تیراندازی کردند.در ادامه صحبت هایش اضافه کرد که ۵ نفر از شهروندان شهر ایذه که در میان این افراد یک زن برای کودک خردسال نیز حضور داشته است کشته شده و ده نفر دیگر نیز زخمی شدند.

فیلم کامل لحظه وحشتناک رگبار بستن مردم در ایذه حمله تروریستی

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با اشاره کردن به اینکه چند نفر از مدافعان امنیت و بسیجیان حاضر نیز در این میان زخمی شده‌اند ادامه داد که حال دو نفر از آنها وخیم گزارش شده است.آقای حیاتی در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید که تمام تلاشمان را برای دستگیری تروریست ها و ضاربین انجام خواهیم داد تا بتوانیم آنها را در کوتاهترین زمان ممکن دستگیر کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا