خبر حوادث

مائده جوان فر چه کسی میباشد بیوگرافی و فیلم مرگ این پرستار رشتی ببینید

مائده جوان فر چه کسی میباشد بیوگرافی و دلیل مرگ این پرستار رشتی را در صفحه ما ببینید .

مائده جوان فر چه کسی میباشد بیوگرافی و دلیل مرگ این پرستار رشتی

مائده جوانفر

مائده جوانفر دلیل مرگ و آیا اینکه در اغتشاشات و آشوب ها از دنیا رفته و یا بر اثر تصادف با توجه به گزارش پلیس راهور و افسر کارشناس در مورد مرگ مائده جوان فر واکنش ها و حاشیه های به وجود آمده است. فیلم و تصاویر و عکس های او نیز در فضای مجازی بازتاب گسترده ای در پی داشته است.

 

با توجه به مرگ مائده عموی بزرگ او در صحبت و گفتگویی که با خبرنگاران داشته است با اشاره به اینکه در فضای مجازی در مورد مرگ برادر زاده شایعات و دروغ های زیادی منتشر شده است صحبتهای می کند این چنین به نظر می‌رسد که گفته شده مائده با یک خودروی تیبا تصادف کرده و از دنیا رفته است او اشاره به این نکته دارد که مائده دو سال پیش خودرو تیبایش را فروخته و به جای آن یک ۲۰۶ خریده است.

همچنین ببینید :دکتر پریسا بهمنی کیست:ماجرای کشته شدن  آیا به دست ماموران امنیتی

مائده جوان فر ۲۸ سال سن داشته و پرستاری اهل رامسر بوده است او در دهه ۷۰ به دنیا آمده است و برتر و گزارش های پلیس و افسر کارشناس مربوطه ویدر یک حادثه تصادف در سوم آبان ماه سال ۱۴۰۱ از دنیا میرود.

این خانوم پرستار رامسری که بر اثر حادثه تصادف از دنیا رفته اند و حالا به یکی دیگر از سوژه های دروغگویی در رسانه های فارسی زبان خارج از کشور شده اند مرگ من پرستار رامسری در آبان ماه به وجود آمدن شایعات و دروغ ها که در استان‌های ضد انقلاب انتشار پیدا کرده‌اند شده است که هیچ گونه از آنها واقعیت ندارد.

مائده جوان فر چه کسی میباشد بیوگرافی و دلیل مرگ این پرستار رشتی
ایشان بر اثر عدم کنترل وسیله نقلیه به خاطر سرعت زیاد تصادف کرده و بعد از منتقل شدن به بیمارستان شهید رجایی قزوین به دلیل جراحات زیادی که به ایشان وارد شده است از دنیا میروند در این میان همزمان با آشوب ها و اعتراضات اخیر کشور و کشته سازی هایی که به وسیله شبکه های ضد انقلاب صورت گرفته است در ادامه این پروژه ها حالا مرده این خانم پرستار سوژه این رسانه ها شده است.

همچنین ببینید : آرتین سرایداران و ماجرای قتل در حرم شاهچراغ : برادر و پدر و مادرش + فیلم

حالا این خانم پرستار که محل کارش در استان گیلان بوده است و در یک حادثه تصادف رانندگی از دنیا رفته به عنوان یکی از کشته شدگان اغتشاشات و آشوب های این روزهای کشور معرفی شده است.

سوابق

طبق گزارش‌های رسیده شده  جوان فرد یکی از پرستاران بود که در بیمارستان مشغول کار بود یکی از پرستاران بود که در دوران کرونا بسیار تلاش کرد و خدمات بسیاری به همشهریان خودش را رساند ایشان در ساعت ۱۷ آبان ماه بعد از شرکت در کلاس های آموزشی خود که در استان قزوین بوده است و از استان قزوین به رشت درحال حرکت بودند که با خودروی خود علت خواب آلودگی دچار انحراف شده و به گاردریل جاده برخورد میکند.

مصاحبه پدر و مادر جوان فر

پدر و مادر جوان فر که دختر او را یکی از کشته شدگان اغتشاشات این روزهای کشور در شبکه های ضد انقلاب معرفی کردن چنین می گوید دخترم در یک سانحه تصادف در جاده قزوین رشت جان خود را از دست داده است و هرچه در مورد مرگ او و اتفاقاتی که شایعه سازی کردند که در اغتشاشات شهررشت کشته شده صحت ندارد.

اسماعیل جوان فرد در گفتگویی با خبرگزاری ها اعلام کرد که رسانه های بیگانه دروغ می‌گویند و دخترم در یک سانحه رانندگی جان خودش را از دست داده و نه در اغتشاشات شهر رشت.
ایشان در مورد اینکه در فضای مجازی اخبار مبنی برای اینکه دخترشان با ماموران امنیتی درگیر شده است در رشت چنین صحبت کردند که تمام این شایعات را تکذیب کرده و چنین می گوید که دختر من در درگیریهای این روزها به هیچ عنوان حضور پیدا نکرده است یکی از پرستاران بوده که در دوران کرونا بسیار فداکارانه و مهربانانه به هموطنانش کمک کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا