اخبار هنرمندان

علت مهاجرت شیلا خداداد مشخص شد + توضیح این بازیگر

علت مهاجرت شیلا خداداد مشخص شد و توضیح این بازیگر مهاجرت شیلا خداداد واکنش همسرش به مرگ مهسا امینی بسیاری از چهره‌های هنری کشور ما نسبت به مرگ مهسا امینی واکنش هایی نشان دادند که این موضوع یکی از مهمترین موضوعات و حواشی فضای مجازی تبدیل شده را در این صفحه دنبال کنید.

مهاجرت شیلا خداداد واکنش همسرش

علت مهاجرت شیلا خداداد مشخص شد

با توجه به صحبت های کاربران در فضای مجازی در مورد توهین ها و ناامنی هایی که در کشور از سوی نیروهای انتظامی وجود دارد این اتفاقات را مهمترین علت مهاجرت از کشور می دانند حالا شیلا خداداد نیز بازیگر سرشناس و محبوب سینمای ایران مهاجرت کردند.

مهاجرت شیلا خداداد واکنش همسرش

دکتر فرزین سرکارات همسر شیلا خداداد در مقابل رفتار گشت ارشاد با مهسا امینی که باعث مرگ این دختر جوان شد دلیل مهاجرت خودش را چیز دیگری عنوان کرد همسر شیلا خداداد در پستی در فضای مجازی اینگونه می نویسد: همیشه سایه شک و تردید بر روی تصمیمات که برای مهاجرت از ایران داشتن را حس می کردند چه می گفتند تو چرا؟ شما که کار خوب وضعیت زندگی مناسب با ساده دانشگاهی چرا این کارو می کنی امروز با کمال تاسف می گویم از این تصمیم بسیار خوشحالم زیرا مرهم دختری دارم که او نیز می‌توانست مهسا باشد.

پیشنهاد میکنیم ببینید واکنش هنرمندان

مهسا امینی کیست ماجرای مرگ او بعد از بازداشت توسط گشت ارشاد

کشف حجاب کتایون ریاحی در اعتراض به مرگ مهسا امینی

التماس عاجزانه زهره حمیدی به آقای رئیسی بخاطر مهسا امینی

شیلا خداداد در چهاردهم آبان ماه ۱۳۵۹ به دنیا می آید در سال ۱۳۷۸ بازی در فیلم اعتراض فعالیتهای هنری اش را در زمینه بازیگری در سال ۸۲ در سریال تلویزیونی مسافری از هند نقش اصلی را بازی کرد به شهرت فراوانی رسید در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است چرا خدا داد که در سال ۵۹ در تهران به دنیا می‌آید دارای دو فرزند یک پسر و یک دختر می باشد همسر شیلا خداداد دکتر فرزین سرکارات میباشد.

مهاجرت شیلا خداداد واکنش همسرش

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا