اخبار هنرمندان

کشف حجاب شبنم فرشادجو در کانادا بخاطر اعتراض جنجال به پا کرد

کشف حجاب شبنم فرشادجو در کانادا بخاطر اعتراض جنجال به پا کرد شبنم فرشادجو بازیگر سینما و تلویزیون کشور کشف حجاب می کند دلیل کشف حجاب شبنم فرشادجو چه می باشد استوری که  در پیج اینستاگرام منتشر کرد در فضای مجازی خبرساز شده را دراین صفحه مشاهده فرمایید.

کشف حجاب شبنم فرشادجو در کانادا

کشف حجاب شبنم فرشادجو در کانادا

شبنم فرشادجو با گذاشتن استوری که از چند ساعت پیش منتشر شده بعد از فوت مهسا امینی و چون که دلیل مرگش را برخورد ماموران با مهسا امینی نمی‌دانسته کشف حجاب می کند مهسا امینی که  کلاس‌های توجیهی گشت ارشاد سکته قلبی و مغزی میکند و بعد از چند روز فوت می کند.

کشف حجاب شبنم فرشادجو در کانادا

حالا خانم فرشادجو در اعتراض به این اقدام و به خاطر مهسا امینی استوری گذاشته و می گوید کشف حجاب کردم و در آخر نوشته هایش عنوان داشته شما به دلیل کارهایی که انجام میدهید مردم را از هرچی گشت ارشاد بیزار کرده‌اید شما می توانید تصاویر و فیلم کشف حجاب شبنم فرشادجو را ببینید.

پیشنهاد میکنیم مشاهده فرمایید:

شلیر رسولی زن مریوانی کیست ماجرای تجاوز و مرگ

امیرحسین خادمی پسر زرین دشتی ماجرای تجاوز و قتل

شاید برای تو مهم باشد دلیل کشف حجاب شبنم فرشادجو بازیگر تلویزیون و سینمای ایران را که هم اکنون در کانادا زندگی می کند را بدانید مدت زمان ایست بدون حاشیه و بی خبر از ایران مهاجرت کرده است طبق ویدیویی که از خود در فضای مجازی منتشر می‌کند. در اعتراضی که نسبت به مرگ مهسا امینی داشته است حجاب را از سر بر می دارد و دلیل کشف حجابش را مرگ مهسا امینی ذکر می کند یکی از فعالان محیط زیست در کشورمان بود در فیلم با نام مردم معمولی که ساخته رامبد جوان بود برای آخرین بار بازی کرد و دیگر فیلم جدیدی از او ندیدیم و در فیلمی بازی نکرده است.

کشف حجاب شبنم فرشادجو در کانادا

شبنم فرشادجو در تابستان ۱۴۰۱ به کشور کانادا می رود و مدتی است که در آنجا حضور دارد امید اگر تصمیم داشته که اگر پیشنهاد کاری به او داده شد برای انجام کار به ایران بیاید.شبنم فرشادجو در بهمن ماه ۱۳۵۶ در تهران به دنیا می‌آید در رشته کارگردانی تئاتر تا مقطع کارشناسی ارشد تحصیلاتش را ادامه داده است رانندگی علاقه دارد در تیم رالی هنرمندان حضور فعالی داشته است اونیز تیم اسکواش هنرمندان را راه‌اندازی کرده و خودش نیز از آن می باشد.

همچنین ببنید : مهسا امینی کیست ماجرای مرگ او بعد از بازداشت

شبنم فرشادجو در ۱۶ بهمن به دنیا می آید او که در فیلم ها و سریال ها همچنین در تئاتر های زیادی بزرگ داشته دارای کارنامه موفقی در دنیای کاریش می باشد شبنم فرشادجو که با انتشار عکسی خبر ازدواج خودش را با یک آلمانی به صورت رسانه منتشر می کند شبنم فرشادجو آموزشگاه تئاتر با آقای حمید سمندریان کار کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا