بیوگرافی

علی هیبتی کیست بیوگرافی علی هیبتی بوکسور ایرانی در روسیه

بیوگرافی کامل علی هیبتی بوکسور ایرانی به همراه قضیه کتک خوردن او از تماشاگران بوکس را در پویامگ ببینید

بیوگرافی علی هیبتی

ورزشکار ۲۸ ساله ایرانی است که در شهر گوجان استان چهارمحال بختیاری متولد شده است.

او ورزش حرفه‌ای را از ۱۰ سالگی با رشته ووشو شروع کرد و در سبک ساندا چند عنوان قهرمانی را در کشور به دست آورد. هیبتی در لیگ برای تیم‌های دانشگاه آزاد و پاس هم مبارزه کرده بود و در چند نوبت هم به مسابقات بین المللی اعزام شده بود. بعد از مدتی این ورزشکار در مصاحبه‌ای اعلام کرد بخاطر شرایط مالی و امرار معاش تصمیم گرفته از رشته ورزشی ووشو کنار برود و در رشته MMA مبارزه کند.

علی هیبتی کیست بیوگرافی علی هیبتی بوکسور ایرانی در روسیه

علی هیبتی کیست

این ورزشکار ایرانی متولد استان چهارمحال بختیاری است. او در کشور روسیه لیسانس خود را در رشته هوافضا گرفت و پس از آن به مدت 4 سال در آلمان زندگی کرد و به تحصیل پرداخت. او در این کشور کارشناسی ارشد خود را در رشته مکانیک گرفت و چهار سال دیگر در مونیخ به عنوان مهندس مکانیک کار کرد. هیبتی که از کودکی در ورزش‌های رزمی مانند ووشو فعال بود فعالیت حرفه‌ای خود را در روسیه به عنوان بوکسور شروع کرد و در این کشور مشهور شد. برادر او هم به اسم محمد هیبتی هم در مسابقات MMA مبارزه می‌کند و در روسیه شناخته شده است.

همچنین ببینید

بیوگرافی مبینا رستمی والیبالیست کیست + ماجرای حمایت از اسرائیل

بیوگرافی فرهاد چیذری مربی بدنسازی پرسپولیس +عکس و علت مرگ

کتک خوردن علی هیبتی از تماشاگران روسی !

او در اخرین بازی خود به خاطر یک حرکت زشت در وسط رینگ، و لگد زدن به خانمی بعد از مسابقه، از دست تماشاگران کتک خورد این کتک خوردن علی هیبتی سوژه ی رسانه های روسی و ایرانی شد

علی هیبتی، مبارز ایرانی MMA به دلیل پا زدن به مجری زن مسئول تابلوی رینگ، از سوی سازمان هاردکور روسیه به جریمه نقدی محکوم شد.

این ماجرا در جریان مبارزه با آرکادی اوسیپیان رخ داد؛ هیبتی در راند اول ناک‌اوت شد و باخت.

پس از مسابقه درگیری شدیدی هم میان تماشاگران درگرفت که برخی منابع گفته‌اند علی هیبتی هم از این زد و خوردها بی‌نصیب نمانده است.

علی هیبتی پس از این مسابقه پرحاشیه رودررو با زنی که به او تعرض کرده بود عذرخواهی کرد.

ویدیو کتک‌کاری مربوط به درگیری دیگری است که دقایقی بعد از مبارزه هیبتی بین حریف علی هیبتی یعنی آرکادی اوسپیان و فرد دیگری از بیرون به نام نبی نبیف، مبارز دیگر این مسابقات شکل می‌گیرد.

در بعضی رسانه‌ها گفته شده محرومیت مادام‌العمر ادعاشده در رسانه‌های روسی به نبی نبیف تعلق گرفته، که دعوا را راه‌انداخته و اوسپیان را در بیرون قفس کتک زده‌است.

در حساب اینستاگرام HFC-MMA هیچ خبری در درباره محرومیت مادام‌العمر نبی نبیف تا این لحظه منتشر نشده‌است.

علی هیبتی پس از پایان مبارزه به سراغ ماریا می‌رود و در ویدیویی که به صورت ریل از حساب HFC-MMA منتشر شده، حضورا از او عذرخواهی می‌کند.

طبق روایت‌ها، بعد از حرکت جنجالی هیبتی در رینگ از او خواسته شد تا عذرخواهی کند اما او حاضر به انجام این کار نشد. با این حال او ساعاتی پس از مسابقه در کنار مجری زن ایستاد و از او عذرخواهی کرد. ویدیویی هم از عذرخواهی او منتشر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا