بیوگرافی

استاندار قم کیست بیوگرافی سیدمحمد آقامیری + خبر حجاب اجباری چادر در ادارات

سیدمحمد آقامیری کیست

سید محمد آقامیری، متولد سال ۱۳۵۱ در استان تهران، فرزند آیت الله مرحوم سید هاشم آقامیری خوانساری از روحانیون برجسته حوزه علمیه قم است. وی تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی در رشته علوم اقتصادی با گرایش اقتصاد کشاورزی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران به پایان رساند. سپس، در مقطع کارشناسی ارشد در رشته علوم اقتصادی از دانشگاه تهران و در مقطع دکتری در رشته علوم اقتصادی از دانشگاه تربیت مدرس ادامه تحصیل داد.

استاندار قم کیست بیوگرافی سیدمحمد آقامیری + خبر حجاب اجباری چادر در ادارات

آقامیری علاوه بر تحصیلات در حوزه اقتصاد، در رشته دامپزشکی نیز تحصیلات خود را ادامه داد و در مقطع دکتری از دانشگاه تهران و در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران فارغ التحصیل شد.

آقامیری پس از اتمام تحصیلات خود، وارد عرصه مدیریت شد و در سمت‌های مختلفی از جمله معاون اقتصادی سازمان کوثر، معاون اقتصادی سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان، رئیس سازمان دامپزشکی کشور و سرپرست وزارت جهاد کشاورزی فعالیت کرد.

همچنین ببینید

بیوگرافی چوی جونگ وون – Choi Jung won

بیوگرافی رضا معینی مجری

بیوگرافی آتوسا محمودپور

بازیگر نقش هیمیانگ در امپراطور بادها کیست

در تاریخ ۲۹ مرداد ۱۴۰۲، با حکم رئیس جمهور، سید محمد آقامیری به عنوان استاندار قم منصوب شد.

استانداری قم در بخشنامه‌ای، پوشش چادر را برای تمام کارمندان زن دولتی استان، به جز کادر درمان،استاندار قم کیست بیوگرافی سیدمحمد آقامیری + خبر حجاب اجباری چادر در ادارات اجباری کرد.

در این بخشنامه که به امضای ابوالقاسم مقیمی عراقی، معاون اجتماعی استانداری قم، رسیده است، آمده است: «کلیه کارمندان خواهر بر اساس مقررات ابلاغی وزارتخانه‌های متبوع با پوشش چادر و بدون آرایش در محل کار حاضر شوند.»

این بخشنامه با انتقاد گسترده فعالان حقوق زنان و جامعه مدنی مواجه شده است. آنها این اقدام را دخالت در حریم خصوصی زنان و نقض حقوق آنها می‌دانند.

بر اساس این بخشنامه، کارمندان زن دولتی در صورت عدم رعایت این مقررات، مشمول مجازات‌هایی از جمله کسر حقوق و مزایا و حتی اخراج خواهند شد.

استاندار قم کیست بیوگرافی سیدمحمد آقامیری + خبر حجاب اجباری چادر در ادارات

سوابق مدیریتی سید محمد آقامیری

معاون اقتصادی سازمان کوثر (۱۳۸۵-۱۳۹۲)
معاون اقتصادی سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان (۱۳۹۲-۱۳۹۶)
رئیس سازمان دامپزشکی کشور (۱۳۹۶-۱۴۰۲)
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی (۱۴۰۲)
استاندار قم (۱۴۰۲-کنون)
استانداری قم پوشش چادر را برای کارمندان زن دولتی اجباری کرد

دیدگاه‌های سید محمد آقامیری

در خصوص توسعه استان قم:
استان قم دارای ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه است. با سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف، می‌توان این استان را به قطب اقتصادی و فرهنگی کشور تبدیل کرد.

در خصوص جایگاه قم در جامعه ایران:

قم مرکز مذهبی و فرهنگی ایران است. با حفظ و تقویت این جایگاه، می‌توان نقش مهمی در توسعه کشور ایفا کرد.

در خصوص چالش‌های پیش روی استان قم:

یکی از چالش‌های اصلی استان قم، کمبود منابع آب است. با مدیریت صحیح منابع آب، می‌توان این چالش را برطرف کرد. همچنین، مهاجرت از روستاها به شهرها نیز یکی دیگر از چالش‌های پیش روی استان قم است. با ایجاد اشتغال و خدمات مناسب در روستاها، می‌توان از این مهاجرت جلوگیری کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا