خبر جدیدخبر حوادث

اسرا پناهی کیست؟ افشاگری از علت مرگ دانش آموز مدرسه شاهد اردبیل + فیلم

اسرا پناهی کیست؟ افشاگری از علت مرگ دانش آموز مدرسه شاهد اردبیل فیلمی در فضای مجازی و اینستاگرام در حل پخش شدن است که گفته می شود اسرا پناهی توسط نیروهای امنیتی کشته شده و اینکه در مدرسه این اتفاق افتاده ماجرای حواشی واقعیت دارد یا نه؟ را در صفحه لردخت با ما همراه باشید.

اسرا پناهی کیست؟ افشاگری از علت مرگ + فیلم مدرسه شاهد اردبیل
اسرا پناهی کیست؟ افشاگری از علت مرگ

به گزارش هایی که به دست رسیده است اسرا پناهی کیست؟ افشاگری از علت مرگ و فیلم مدرسه شاهد اردبیل در فضای مجازی منتشر شده است که عموی اسرا پناهی دختر اردبیلی در مورد جزئیات فوت برادرزاده خویش توضیحاتی داده است و آیا اینکه اسرا به دست ماموران انتظامی نیروی امنیتی در مدرسه شاهد کشته شده یا نه توضیحاتی داده که باعث به وجود آمدن حواشی و جنجال های زیادی در فضای مجازی شده است.

ماجرای فوت اسرا پناهی از از زبان آقای پناهی عموی اسرا

در فیلم که فضای مجازی و رسانه ها منتشر شده است عموی اسرا پناهی چنین صحبت میکند برای چه باید رسانه های معاند با آبروی ما بازی کنند.

همچنین ببینید :

فیلم کامل / علت دقیق مرگ سارینا اسماعیل زاده مشخص شد

بیوگرافی سارینا اسماعیل زاده (کیست) فیلم قبل از مرگ و خودکشی

آقای پناهی زمان توضیحات چنین می گوید که اسرا برادرزاده من بیماری قلبی داشته و بعد از فوت پدرش این بیماری شدت بیشتری پیدا کرده بود. قبل از این اتفاقات به خاطر نارسایی قلبی در بیمارستان بستری شده و در آنجا فوت کرده است.

اسرا پناهی کیست؟ افشاگری از علت مرگ + فیلم مدرسه شاهد اردبیل

ایشان که عنوان کردند که اسرا پناهی اصلاً دانش‌آموز نبوده است و در بیمارستان بستری بوده و تحت درمان بوده است و در همان روزها در بیمارستان فوت می کند.ولی یکی از شبکه های ماهواره ای معاند به نام اینترنشنال چرا دانش آموز مدرسه شاهد معرفی کرده و علت مرگش را اعتراضات و واکنش نیروی انتظامی به آشوبگران دانسته را نمی دانم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا