اخبار سینماخبر جدید

افشا شیوا طاهری بازیگر در مورد مهران رجبی آبرویش را در اینستا برد + عکس

شیوا طاهری یکی از بازیگران سینما و تلویزیون کشور آبروی مهران رجبی را میبرد.

افشا شیوا طاهری بازیگر در مورد مهران رجبی آبرویش را در اینستا برد

شیوا طاهری بازیگر مهران رجبی را شست

در روزهای اخیر یکی از بازیگران خانم کشورمان با نام شیوا طاهری در مورد مهران رجبی حرفای زده است این چنین صحبت‌هایی کرده که خارج از بحث انتقادی باید در مورد مهران رجبی در اولین حضور مردم در عرصه بازیگری که برای ساخت سریال گذر از رنج ها بیست سال سن داشتن و با ایشان هم بازی بود.

افشا شیوا طاهری بازیگر در مورد مهران رجبی آبرویش را در اینستا برد

شیوا طاهری مرورگر مهران رجبی که در آن سریال نقش را بازی میکرد اتاق گرینم وارد می شد. ایشان در هر جایی برایش فرقی نمی کرد که همه نشسته بودیم و خانم ها بودن شروع گفتن لطیفه می کرد لطیفه های مهران رجبی همیشه منشوری بودن و خانم ها به محض ورود مهران رجبی از محل خارج می شدند.

برای من این نکته همیشگی بوده که هست با شما کار کرده در مورد این خصوصیت اخلاقی تان میداند حالا برای من سوال پیش آمده است که شما که تنها هنرتان برای خنداندن حرف های زشت و رکیک است بگویید از تلویزیون چه میخواهید اصلاً چیزی دارید چون تلویزیون جای لوده بازی نیست شاید بهتر است فکر آموختن باشید شاید توانستید کمی مخاطب پیدا کنیم…… یا حق

افشا شیوا طاهری بازیگر در مورد مهران رجبی آبرویش را در اینستا برد

در این روزهای گذشته شده شایعاتی در فضای مجازی در مورد مهران رجبی حالا یکی از بازیگران خانم با منتشر کردن استوری در فضای مجازی شایعات مربوط به مهران رجبی را تایید میکند. مهران رجبی به خاطر موضع گیری متفاوتی که نسبت به بقیه بازیگران در این روزهای داشته است بسیار حاشیه ساز شده است.مهران رجبی در برنامه خودش عنوان کرد که تماس های بیشماری داشته که محترمانه و مودبانه نبودند.

پیشنهاد میکنیم ببینید : 

فیلم کامل انتقاد تند پیمان یوسفی مجری معروف فوتبالی از وعده های مسئولین

فیلم کامل/ خوانندگی و رقص و لیلا اوتادی در خیابان و جلوی مردم و بیوگرافی

کشف حجاب شقایق دهقان در ملا عام در رستوران تهران جنجال به پا کرد

مهران رضوی در یکی از برنامه هایی که در روزهای قبل منتشر می‌شود اعتراضات آشوب‌های مردم را محکوم می‌کند به طور همزمان در برنامه های صدا و سیما حضور پررنگ‌تری دارد.حالا تمام این اتفاقات دست به دست هم داد که روزگار بر وفق مراد مهران رجبی نگذرد.مهران رجبی یکی از بازیگران بود که به خاطر نحوه بازی کردن و بانمک بودنش در دل مردم جا باز کرده بود و خیلی ها او را دوست داشتند همیشه در فیلم هایش دوست داشتنی و یکی از الگوهای خیرخواه و بزرگان جمع به حساب می آمد.

افشا شیوا طاهری بازیگر در مورد مهران رجبی آبرویش را در اینستا برد

من از تمام نقش هایی که به او داده شده خوب برآمد مانند نقاشی که در سریال دردسرهای عظیم داشته در این فیلم نقشه بادام خیرخوا را بازی میکرد همیشه خیره را میخواد و با بازی در فیلم سینمایی مارمولک یک نقش رندانه را بازی کرد در گل و در نقش های بسیار بازی کرده و توانمندی هایش را ثابت کرد و مورد توجه بینندگان قرار گرفته بود اما با حواشی دردسرهایی برایش به وجود آمده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا