خبر جدید

پدر و مادر حمیدرضا روحی کیست،واکنش پدر و خانواده اش به مرگ فرزندشان

پدر و مادر حمیدرضا روحی چه کسانی می باشند واکنش خانواده حمیدرضا روحی به مرگ فرزندشان چه بوده است.

پدر و مادر حمیدرضا روحی کیستند

پدر و مادر حمیدرضا روحی کیستند

حمیدرضا روحی جوان دهه هشتادی که چند روز پیش در اغتشاشات و آشوب هایی که در شهر زیبا در استان تهران رخ داده بود کشته میشود کشته شدن حمیدرضا روحی همچنان تیتر اول رسانه ها می باشد.

پدر و مادر حمیدرضا روحی کیستند

حمیدرضا روحی بر اثر شلیک گلوله و اصابت آن به قفسه سینه هاش کشته شده است پدر و مادر این جوان هنوز در مورد مرض فرزندشان عکس العملی از خود نشان دادند و هنوز اطلاعاتی در مورد آنها منتشر نشده است و در دسترس نمی باشد رسانه های معاند و ضد انقلاب ماهوارهای تمام تلاششان را برای برقراری تماس با خانواده حمیدرضا روحی انجام دادند اما آنها پاسخگو نبودند.

در روزهای گذشته تصاویر و فیلم هایی از حمیدرضا روحی در فضای مجازی منتشر شده که باعث واکنش نشان دادن بسیاری از مخاطبان و کاربران فضای مجازی نسبت به مرگ او شده است.طبق خبرهای رسیده شده برخی از شاهدان عینی این چنین گفتند که حمیدرضا در میان اغتشاشگران بوده و در درگیری هایی که با گلوله های جنگی اتفاق افتاده است به قتل رسیده است این در حالی میباشد که نیروی انتظامی برای روبرو شدن و برخورد با معترضان از گلوله جنگی استفاده نمی کند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم کامل شکستن سنگ قبر حمیدرضا روحی چیست

فیلم وحشتناک و دلخراش لحظه کشته شدن حمیدرضا روحی

فیلم حمیدرضا روحی در اینستاگرام و مدل مجله پستیژ کشته شده

خبرهای اینترنت منتشر شده است که آشوبگران به سمت نیروهای امنیتی و انتظامی نارنجک های دستی ترک کرده اند و نیروی انتظامی برای اینکه آشوبگران را متفرق کند از گاز اشک آور استفاده کرده و بعد از اینکه جمعیت متفرق شده اند پیکری یک جوان بر روی زمین افتاده بوده است که بر اثر شلیک گلوله به ناحیه قفسه سینه‌اش کشته شده است.
بعد از شناسایی کردن جوان مشخص میشود حمیدرضا روحی عضو بسیج بوده است این در حالی بوده است که او رابطه اش را با بسیج قطع میکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا