اخبار هنرمندان

انتقاد و واکنش تند هرمز شجاعی مهر مجری : جای پورعرب بودم سکوت می‌کردم

انتقاد هرمز شجاعی مهر مجری با سابقه سینما و تلویزیون کشور؛ اگر به جای ابوالفضل پورعرب بودن سکوت میکردم، جواب ابلهان خاموشی میباشد.

انتقاد و واکنش تند هرمز شجاعی مهر مجری: جای پورعرب بودم سکوت می‌کردم

واکنش تند هرمز شجاعی مهر مجری

در ادامه صحبت هایش گفت باور دارم که یک مجری و گوینده موفق و توانا در تلویزیون رادیو و برنامه های زنده و برنامه های ضبط شده اند باید تنها یک ویژگی خاص داشته باشد و آن هم شخصیت اجرا کردن است.هرمز شجاعی مهر که یکی از مجریان با سابقه و محبوب تلویزیون می باشد او با انتقاد کردن به برخی از رفتارهایی که بعضی از مجریان تلویزیونی دارند گفت:تلویزیون و رسانه جایی نیست که حرفی در آن زده شود زیرا مخاطبان تلویزیون خانواده ها می باشند ضمن اینکه نباید پاسخ هر حرفی را داد بنده اگر به جای آقای پور عرب بودن هیچگاه جواب آن مجری را نمیدادم برای اینکه جواب ابلهان خاموشی میباشد.

انتقاد و واکنش تند هرمز شجاعی مهر مجری: جای پورعرب بودم سکوت می‌کردم
آقای شجاعی مهر با اعلام کردن اینکه گفتم باور دارم که یک مجری و گوینده توانا و موفق تلویزیون رادیو برنامه زنده و برنامه های ضبط شده تنها باید یک ویژگی خاص داشته باشد و آن هم شخصیت اجراست گفتند مجری توانا باید بر روی ادبیات و فرهنگ کشورش اشراف کامل داشته باشد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم عصبانیت و واکنش تند ابوالفضل پورعرب به شوخی زشت سامان گوران

مجری به غیر از این که باید ظاهر درست و دانش بالایی داشته باشد بایداز یک قضاوتی نیز برخوردار باشد و مجموع تمام این رفتارها باید به قدری بالا و عالی باشد که حرف مجری به دل مردم بنشیند و بتواند خودش را در جایگاهی ببیند که برای انجام کاری به مخاطبانش توصیه ها و نصیحت هایی بدهد.

انتقاد و واکنش تند هرمز شجاعی مهر مجری: جای پورعرب بودم سکوت می‌کردم
هرمز شجاعی مهر یکی از مجریان توانا و مشهور کشور می باشداو در سوم آذر ماه سال ۱۳۳۵ در بابل به دنیا آمده است.او دارای مدرک لیسانس تعاون تامین و اجتماعی می باشد فعالیت هایش را با رادیو آغاز کرده و بعد از آن به تلویزیون می‌آید و با برنامه سیمای خانواده به شهرت زیادی می رسد او دو فرزند دارد.

پدر هرمز شجاعی مهر کارمند وزارت کشاورزی و یکی از علاقمندان به گیاه بود با اینکه تنها ۶ کلاس سواد داشته بود اما به دلیل علم و آگاهی زیادش او را دکتر صدا می زدندهرمز شجاعی مهر بیان میکند که برای بار اول کارش را از ایستگاه راه آهن بافق یزد شروع کرده است شوهر خواهرش معاونت راه آهن بافق یزد راب عهده داشت.

برادر او در بابل طراح دکور و گریمور بود و زمانی که ده سال سن داشت از طریق برادرش به گروه تئاتر مقاومتی معرفی شد و کارش را با تئاتر شروع کرد.اما کارگردان های مختلف او را به خاطر صدایش تشویق به حضور در رادیو می کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا