اخبار هنرمندان

همسر مهرآوه شریفی نیا کیست؟ آیا طلاق گرفته است؟ + بیوگرافی و عکس

همسر مهرآوه شریفی نیا کیست؟ آیا طلاق گرفته است؟ + بیوگرافی و عکس ایشان می گوید که چند سال است در پاسداران زندگی می کنم ماجرای پوریا پورسرخ و نامزدی ایشان را در این صفحه مشاهده فرمایید.

همسر مهرآوه شریفی نیا کیست؟ آیا طلاق گرفته است؟

همسر مهرآوه شریفی نیا کیست؟ آیا طلاق گرفته است؟

مهراوه شریفی نیا که در بیست و نهم فروردین ۱۳۶۰ در تهران به دنیا می آید یکی از بازیگران برجسته سینما و تلویزیون ایران می باشد لیسانس موسیقی از دانشگاه هنر را دارد و از ۸ سالگی فعالیت بازیگری خود را شروع کرده است مهراوه شریفی نیا هوادار دو آتیشه تیم پرسپولیس می باشد نواختن پیانو بسیار حرفه ای میباشد .

همسر مهرآوه شریفی نیا کیست؟ آیا طلاق گرفته است؟

بدانید مهراوه شریفی نیا فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا می‌باشد که هر دوی آنها به بازیگران برجسته ایران میباشند فقط یک خواهر کوچکتر از خودش دارد به نام ملیکا که او نیز بازیگر می باشد مهراوه یعنی آمیخته به مهر این چنین شد که نام دختر محمدرضا شریفی نیا مهراوه گذاشتن و این سفر از دکتر شریعتی بر رویش یادگاری ماند.

همچنین ببینید : بیوگرافی آناشید حسینی و همسرش کیست

مهراوه شریفی نیا دیپلم ریاضی فیزیک دارد یک ترم در دانشگاه کارگردانی سینما خواند اما از این رشته انصراف می‌دهد و به رشته موسیقی روی می‌آورد و لیسانس خودش را در همین رشته میگیرد از ۸ سالگی به لطف پدر و مادرش در فیلم دزد عروسکها بازی می‌کند در این بین همبازی مادرش میشود و در سال ۱۳۷۰ با پدرش در سریال امام علی بازی می شود در سال ۱۳۸۷  در سریال روز حسرت و بعد از آن سریال قلب یخی به شهرت میرسد مهراوه در سال ۱۳۹۱ حضور مثبت و موفق که در سریال خداحافظ بچه داشت انواع زوج کار مهراوه درسریال در ۱۱۰ قسمتی کیمیا که در سال ۱۳۹۴ تولید شد با گریمی که او را پیر و کهن سال کرده بودند تا مدت های زیادی باعث شل کردن کاربران در فضای مجازی شده بود.

همسر مهرآوه شریفی نیا کیست؟ آیا طلاق گرفته است؟

او می گوید که چند سال است در پاسداران زندگی می کنم و به طور مستقل برای خودم در حال گذراندن زندگی هستند آزیتا حاجیان مادر مهراوه که بعد از طلاق از پدرش برای بار دوم ازدواج می کنند اما خواهرش ملیکا شریفی نیا متعلقه می باشد مهراوه شریفی نیا در مورد تیم پرسپولیس و طرفداری از این چنین می گوید پرسپولیس زمان افشین قطبی را بیشتر دوست داشتم اما در حال حاضر با اینکه میل زیادی به این رقابت‌ها ندارم ولی مسابقه دربی را حتماً تماشا می کند.

همسر مهرآوه شریفی نیا کیست؟ آیا طلاق گرفته است؟

او پس از سریال کیمیا با منتشر شدن عکس های بی حجاب ا ش به شدت دچار حاشیه شد متن در مورد انتقاد مردم قرار گرفته بود که برای مدت زیادی شبکه اجتماعی خودش را بست و در فضای مجازی حضور پیدا نکرد و بعد از آن طی مصاحبه می گوید گوشی هک شده و عکس هایش اینگونه منتشر شده است.

همچنین ببینید : بیوگرافی لیندا کیانی و همسرش کیست؟ آیا طلاق گرفته؟

تا چند وقت پیش خیلی ها پوریا پورسرخ را همسر مهراوه شریفی نیا خطاب می کردند تا زمانی که آقای پورسرخ چنین صحبت میکند که مهراوه مثل خواهرم می باشد و با ازدواج پوریا پورسرخ حاشیه ها به پایان می رسد.

همسر مهرآوه شریفی نیا کیست؟ آیا طلاق گرفته است؟

مهراوه در مورد برنامه نود عادل فردوسی پور می گویند به طور کلی از برنامه سازی های آقای عادل فردوسی پور خیلی خوشم می آید و آنها را دوست دارم.

همسر مهرآوه شریفی نیا کیست؟ آیا طلاق گرفته است؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا