بازیگران فیلم و سریال

بیوگرافی بازیگران فیلم قصر شیرین با نقش ها +داستان و عکس

معرفی فیلم سینمایی قصر شیرین

فیلم قصر شیرین، آخرین ساخته رضا میرکریمی است که علاوه‌ بر کارگردانی، تهیه کنندگی فیلم را هم بر عهده دارد. محسن قرایی و محمد داودی نویسندگان قصرشیرین هستند. قصر شیرین را می توان اینگونه خواند: از فیلم های به یادماندنی در کارنامه رضا میرکریمی در سمت کارگردان فیلم: ویژگی هایی که قصر شیرین را ارزشمند می کنند، شیوه روایت کنترل شده اثر و البته تأثیرگذاری احساسی و پویای آن هستند.

بیوگرافی بازیگران فیلم قصر شیرین با نقش ها +داستان و عکس

بیوگرافی بازیگران فیلم قصر شیرین

  • حامد بهداد بازیگر نقش جلال
  • ژیلا شاهی بازیگر نقش نجمه
  • یونا تدین بازیگر نقش علی
  • نیوشا علیپور بازیگر نقش سارا
  • اکبر آیین بازیگر نقش بهروز
  • آزاده نوبهاری بازیگر نقش نسرین
  • زهیر یاری بازیگر نقش دایی

بیوگرافی بازیگران فیلم قصر شیرین با نقش ها +داستان و عکس

خلاصه داستان

در خلاصه داستان این فیلم آمده: جلال مرادی ۴۲ ساله در تصادفی خانواده‌ای را به قتل می‌رساند، اما تصادف در دادگاه غیرعمد شناخته می‌شود. او پس از گذراندن دوران زندان، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهری دیگر می‌رود، پس از دو سال به شهرش بازمی‌گردد زیرا که زنش دچار مرگ مغزی شده‌ است.

بیوگرافی بازیگران فیلم قصر شیرین با نقش ها +داستان و عکس

«قصر شیرین» داستان مردی به نام جلال است که می‌خواسته از همسرش شیرین جدا شود و در حال حاضر همسرش در کماست. جلال برمی‌گردد تا رضایت بدهد دستگاه را از همسرش جدا کنند و ماشین‌اش را هم ببرد اما خواهرزنش به او می‌گوید که باید بچه‌هایش را هم با خودش ببرد. جلال و بچه‌ها که رابطه‌ی خوبی با هم ندارند یک سفر جاده‌ای را آغاز می‌کنند.

اسامی بازیگران فیلم بی پولی با نقش +بیوگرافی 

بازیگران فیلم دختر شاه پریون (بیوگرافی و خلاصه داستان)

درباره فیلم قصر شیرین

قصر شیرین فیلم ضد و نقیضی است که در انتهای داستان بیشتر وزنه ترازوی آن به سمت خوب بودن گرایش پیدا می‌کند. نقص‌های فیلم ناشی از نشانی ندادن و آدرس ندادن دقیق برای برخی داستان‌ها و شخصیت‌هاست؛ موضوعی که شاید به مذاق عده‌ای حتی خوش بیاید. فیلمنامه تا دقایق پایانی مشغول بازگو کردن قصه دوم (قصه پیش از فیلم) است و تا آخرین لحظه در حال گره‌گشایی است. دو قصه فیلم قصر شیرین اما با وجود دلنشین بودن، بی‌ایراد نیستند و تمامی این ایرادات در کنار بازی بسیار قوی تیم بازیگران فیلم، کمرنگ‌تر می‌شود.

بیوگرافی بازیگران فیلم قصر شیرین با نقش ها +داستان و عکس

عوامل تولید

تهیه کننده و کارگردان : سیدرضا میرکریمی ، نویسندگان : محسن قرائی و محمد داودی بر اساس طرحی از سیدرضا میرکریمی ، مدیر فیلمبرداری : مرتضی هدایی ، طراح صحنه و لباس : آتوسا قلمفرسایی ، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان : محمد عسگری ، صدابردار : سعید بجنوردی ، طراح چهره پردازی : محمود دهقانی ، صداگذار : آرش قاسمی ، منشی صحنه : ماریا میرنژاد ، دستیار اول فیلمبردار : همایون قربانی ، مجری طرح و مدیر تولید : محمدصادق میرکریمی ، عکاس : حافظ احمدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا