بازیگران فیلم و سریال

پیام دهکردی بازیگر نقش مایکل هاشمیان در سریال گاندو کیست؟

پیام دهکردی بازیگر نقش مایکل هاشمیان در سریال گاندو می باشد. پیام نادری دهکُردی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۶ در شهرکرد است. علاوه بر بازیگری به تدریس فن بیان و بازیگری مشغول است و کارگردانی تئاتر نیز انجام می دهد. بیوگرافی بازیگر نقش مایکل هاشمیان در سریال گاندو ۱ به همراه تصاویر و روزمه هنری او را در ادامه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش مایکل هاشمیان در سریال گاندو کیست؟ بیوگرافی

پیام دهکردی بازیگر نقش مایکل هاشمیان در سریال گاندو کیست؟

پیام دهکردی بازیگر نقش مایکل هاشمیان در سریال گاندو می باشد. پیام نادری دهکُردی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۶ در شهرکرد است. علاوه بر بازیگری به تدریس فن بیان و بازیگری مشغول است و کارگردانی تئاتر نیز انجام می دهد.

یکی از مشابهت‌های گاندو با محصولات مشابه و سطح اول جهان، پروداکشن وسیع و باعظمت است. چنین آثاری دارای صحنه‌های چشم نواز و خیره کننده و جلوه‌های ویژه تماشایی هستند. اتفاقی که در «گاندو» نیز رقم خورده است و بینندگان این شب‌های تلویزیون می‌توانند از تماشای مجموعه‌ای از تصاویر و داستان‌های حیرت انگیز سیراب شوند.

جواد افشار کارگردان تراز اول و حرفه ای سینما و تلویزیون در جدیدترین کانال تلویزیونی اش سریال گاندو را روانه شبکه سوم سیما کرده مجموع ای سیاسی که با سناریوی از داستان واقعی هایدگر زندگی مایکل هاشمیان و ماجرای جاسوسی او در تهران دارد.

بازیگر نقش مایکل هاشمیان در سریال گاندو کیست؟ بیوگرافی

مایکل هاشمیان یکی از خبرنگاران آمریکایی ایرانی بوده که در سال ۱۳۹۴ به ایران آمد و به دلیل جمع آوری اطلاعات محرمانه توسط نیروهای امنیتی کشورمان دستگیر و روانه زندان شد

این در حالی بود که همسرش یگانه صالحی به ترکیه فرار کرد بعد از رایزنی‌های بسیار زیاد در نهایت این شخص با چند زندانی سیاسی ایرانی در آمریکا در حاشیه برجام مبادله شدند.

آقای جواد افشار تصمیم گرفت که ماجرای جاسوسی این خبرنگار را به روایت تصویر بکشاند تا مردم به جزئیات این ماجرا آشنا شوند نکته جالب اینکه یکی از بازیگرانی که نقش این خبرنگار را بر عهده دارد آقای پیام دهکردی بوده که از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون می باشد که مدتی به دلیل بیماری سرطان از میادین بازیگری دور شد اما مجدداً با حضورش در سریال گاندو موفق شد گامی بسیار مهمی را در عرصه هنر بردارد.

بازیگر نقش مایکل هاشمیان در سریال گاندو کیست؟ بیوگرافی

بیوگرافی پیام دهکردی

پیام نادری دهکُردی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۶ در شهرکرد است. علاوه بر بازیگری به تدریس فن بیان و بازیگری مشغول است و کارگردانی تئاتر نیز انجام می دهد. پیام دهکردی فارغ التحصیل رشته تئاتر در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران است و پیش از آن مدرک کارشناسی را در رشته‌ی ادبیات دراماتیک (نمایشی) از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک کسب کرده بود. پیام دهکردی سالهاست با عارفه لک بازیگر، شاعر، نویسنده و مدرس صدا و گفتار ازدواج کرده است.

همچنین ببینید:

بیوگرافی ماهور احمدی دختر احمدرضا احمدی

مایکل هاشمیان کیست؟ بیوگرافی مایکل هاشمیان

پیام دهکردی بازیگر پرتلاش حرفه ای سینما و تلویزیون بوده سوابق بسیار زیادی در عرصه بازیگری دارد

یکی از هنرپیشه های با اخلاق و بدون حاشیه کشورمان است که بدون جنجال خبری فقط حیطه وظایف خود را در بازیگری دنبال می‌کند مدتی به دلیل بیماری از میادین بازیگری دور بود اما مجدداً هنر بازگشت و در هنر درخشید

ایشان در سال ۱۳۵۶ در شهرکرد چشم به جهان گشوده

بازیگر نقش مایکل هاشمیان در سریال گاندو کیست؟ بیوگرافی

علاوه بر بازیگری به عنوان مدرس به فن بیان نیز فعالیت دارد و شاگردان بسیار زیادی را تعلیم داده است که در حال حاضر در سینما و تلویزیون مشغول به کار هستند و از اساتید خبره فن بیان محسوب می شود.

او در رشته تئاتر تحصیل کرده و فوق لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تهران دریافت نموده او همچنین دارای فوق لیسانس رشته ادبیات دراماتیک نمایشی می باشد.
پیام دهکردی از مدرسان بازیگری کشور ما می باشد که تا به حال شاگردان بسیار زیادی را پرورش داده و شاگردانش در حال حاضر در سینما مشغول به کار هستند او در سال ۱۳۵۶ در شهرکرد متولد شده و دارای فوق لیسانس رشته تئاتر می باشد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی ماهور احمدی دختر احمدرضا احمدی + عکس جدید

بیوگرافی علیرضا استکی مربی بوکس و همسرش پریسا بهزادی

بیوگرافی برهان تونجر همسر ادا اجه + عکس جدید

او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و سال ها در زمینه تئاتر کارگردانی و مربیگری کرده است در سال ۱۳۸۱ با حضورش در سریال باغ بلور به کارگردانی رامبد جوان اولین تجربه هنری خود را در مقابل دوربین کسب کرد وسپس هتل افشار در سریال مدار صفر درجه به شهرت فراوانی دست یافت او در سینما نیز با فیلم یک تکه نان به کارگردانی کمال تبریزی اولین تجربه خود را کسب کرد و مدتی به دلیل بیماری سرطان از بازیگری دور شد

بازیگر نقش مایکل هاشمیان در سریال گاندو کیست؟ بیوگرافی

مهم‌ترین نکته سریال گاندو حضور پیام دهکردی است که نقش محوری و ضدقهرمان این کار را برعهده دارد. سریال «گاندو» برگرفته از پرونده جیسون رضاییان است. جیسون رضاییان خبرنگار ایرانی آمریکایی واشنگتن پست در ایران است که چند سال به جرم جاسوسی بازداشت شده بود و در دی سال ۱۳۹۴ یک پای مبادله تاریخی ایران و آمریکا شد. پیام دهکردی در نقش «جیسون رضاییان» فردی که چند سالی را به اتهام جاسوسی در ایران بازداشت بود، بازی کرده است.

بازیگر نقش مایکل هاشمیان در سریال گاندو کیست؟ بیوگرافی

بازیگر نقش جیسون رضاییان در سریال گاندو کیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا