بازیگران فیلم و سریال

بیوگرافی بازیگران فیلم مستطیل قرمز با نقش +عکس و خلاصه داستان

بیوگرافی بازیگران فیلم مستطیل قرمز

فیلم سینمایی مستطیل قرمز به‌کارگردانی حسن صیدخانی و حسین صیدخانی در 3 سال پیش یعنی سال 1398 در گونه درام و دفاع مقدس تولید شده است.

  • اندیشه فولادوند
  • شهربانو موسوی
  • علی اوسیوند
  • مهدی اسدی
  • داریا اصلانی
  • محمود مقامی
  • شارل کوان فرانسوی
  • جمشید جهان زاده

معرفی فیلم مستطیل قرمز

فیلم «مستطیل قرمز» با موضوع شهادت جمعی از ورزشکاران و تماشاگران در جریان بمباران یک زمین فوتبال در استان ایلام در دوران دفاع مقدس است. فیلم «مستطیل‌قرمز» به کارگردانی حسن و حسین صیدخانی و تهیه‌کنندگی سیدعلیرضا سجادپور تولید شده است. اندیشه فولادوند، مهدی اسدی و علی اوسیوند از بازیگران این فیلم هستند که سال۱۳۹۵ تولید شد.

بیوگرافی بازیگران فیلم مستطیل قرمز با نقش +عکس و خلاصه داستان

بازیگران فیلم مستطیل قرمز چه کسانی هستند؟ در مستطیل قرمز بازیگرانی چون اندیشه فولادوند، مهدی اسدی، جمشید جهان‌زاده، محمود مقامی، داریا اصلانی، علی اوسیوند و شارل کوان به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند.

خلاصه داستان

مستطیل قرمز بر اساس واقعیت ساخته شده و مستندگونه است و لحن صدا و رتیم بیانی گوینده جنبه مستندگونه فیلم را تقویت می‌کند؛ این فیلم بر اساس دغدغه سازندگانش ساخته شده است به گونه‌ای که حتی درد از پشت پلان‌های فیلم کاملا حس می‌شود. امیدوارم این فیلم توسط مردم دیده شود. جنگ در کل پدیده وحشتناکی است اما جالب است که در این فیلم مدام به این نکته اشاره می‌شود که زندگی در همین جنگ نیز جریان است.

بیوگرافی بازیگران فیلم مستطیل قرمز با نقش +عکس و خلاصه داستان

در این مقاله با معرفی و بررسی فیلم سینمایی مستطیل قرمز همراه شما بودیم و سعی کردیم تا این اثر را به خوبی برای شما معرفی کنیم‌. آیا شما تریلر فیلم سینمایی مستطیل قرمز را تماشا کرده‌اید؟ چه نظری درباره آن دارید و چقدر فیلم را موفق می‌دانید؟ از اینکه تا پایان مقاله همراه ما بودید، متشکریم.

جمشید جهانزاده بازیگر مستطیل قرمز نیز در سخنانی کوتاه عنوان کرد: من از سال‌ها پیش حسن و حسین صیدخانی را می‌شناسم و می‌دانم از صفر شروع و بسیار تلاش کردند و زحمت کشیدند تا بدین جا برسند پس صمیمانه به آن‌ها برای ساخت این فیلم تبریک می‌گویم و امیدوارم که در این راه پُرثمر، پُرقدم و پُرتلاش پیش بروند.

بیوگرافی بازیگران فیلم مستطیل قرمز با نقش +عکس و خلاصه داستان

در ادامه محمود مقامی مدیر تولید این فیلم گفت: من از صفر تا صد مستطیل قرمز با افتخار در خدمت برادران صیدخانی بودم و تلاشم کردم تا در سمت مدیر تولید کار خود را به درستی انجام بدهم البته دوستان نیز در این راه به من کمک کردند. برادران صیدخانی این فیلم را با عشقی که به شهر و دیار خود دارند، ساختند اگرچه این پروژه کار سنگینی بود و در ابتدا این ترس وجود داشت که آیا این کار به ثمر می‌نشیند یا نه اما چون پروژه به اصطلاح دلی جلو رفت، خدا هم کمک کرد و خوشبختانه کار مورد توجه بزرگان قرار گرفته است.

بیوگرافی بازیگران فیلم نشانی با نقش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا