بازیگران فیلم و سریال

بازیگر نقش صبا در سریال مرداب کیست +عکس جنجالی و بیوگرافی

بازیگر نقش صبا در سریال مرداب کیست

الیکا ناصری متولد سال ۱۳۸۱ در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران به عنوان بازیگر نقش صبا در سریال مرداب بازی میکند. الیکا ناصری فعالیت هنری خود را در زمینه بازیگری از تئاتر آغاز کرده و برای اولین بار با بازی در چند نمایش توانشت موفقیت خوبی را کسب کند و سپس وارد عرصه سینما و کار تصویری شد. او اخیرا در سریال یاغی در نقش دختری به نام ابرا ایفای نقش کرده است.

بازیگر نقش صبا در سریال مرداب کیست +عکس جنجالی و بیوگرافی

بیوگرافی الیکا ناصری نقش صبا در مرداب

الیکا ناصری در سال 1381 در تهران به دنیا امده است و با سریال یاغی و نقش ابرا به شهرت رسید.  دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر دارد. همسر او محمد کارت، کارگردان، بازیگر و نویسنده می‌ باشد. آبان عسکری، یکی از بازیگران با سابقه و قدیمی تئاتر و سینما و تلویزیون است که تاکنون در چندین فیلم سینمایی و سریال و نمایش به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگر نقش صبا در سریال مرداب کیست +عکس جنجالی و بیوگرافی

سوابق

از کودکی و زمانی که ۷ سال داشت، وارد عرصه بازیگری شده و برای اولین جلوی دوربین بهروز شعیبی در فیلم میان ماندن و رفتن رفت. فیلمی که توانست به خوبی بازی قابل قبولی را در کنار بازیگرانی همچون ساعد سهیلی، جواد عزتی، محمود جعفری، فریبا جدیکار، رضا رادمنش، گلاره عباسی، مهدی باطبی، سجاد دیرمینا، مصطفی ساسانی و …به نمایش بگذارد. اگرچه این بازیگر جوان و تازه کار، کارنامه هنری چشمگیری ندارد، اما می توان گفت که از استعدادهای درخشان در آینده سینما و تلویویون در ایران است، زیرا با توجه به تجربه کمی که در بازیگری دارد، اما در سریال یاغی در کنار طناز طباطبایی و پارسا پیروزفر و علی شادمان بسیار عالی ظاهر شد.

بازیگر نقش صبا در سریال مرداب کیست +عکس جنجالی و بیوگرافی

الیکا ناصری در سال ۱۳۸۸ در فیلم میان ماندن و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی در کنار بازیگرانی نظیر محمود جعفری، فریبا جدیکار، گلاره عباسی و ساعد سهیلی ایفای نقش کرده است.

همچنین ببینید:

بیوگرافی رها اعتمادی کیست و اهل کجاست و ماجرای ازدواج با گوگوش + عکس

بیوگرافی حسین جعفری بازیگر نقش کودکی یوسف پیامبر +عکس جدید

امیر سازنده کلیپ واگعیه یا کیکه کیست و چگونه معروف شد +‌عکس و بیوگرافی

ابرا کاراکتر اصلی در سریال یاغی میباشد. خانم الیکا ناصری در نقشی که بازی کرده و تجربه جدید بازیگری خود را به صورت حرفه ای در نمایش خانگی به دست آورده است.

سریال یاغی اثر جدید کارگردان جوان محمد کارت است که کارنامه درخشانی در عرصه فیلم سازی دارد حضور دارند .

بازیگر نقش صبا در سریال مرداب کیست +عکس جنجالی و بیوگرافی

بازی در سریال مرداب

این سریال مرداب به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی محمد شایسته محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر اجتماعی،معمایی و خانوادگی است. این سریال به زودی و در مهر ماه سال ۱۴۰۲ بر روی پلتفرم فیلم نت منتشر خواهد شد. همچنین تعداد قسمت های سریال مرداب نیز ۱۲ تا ۱۵ قسمت اعلام شده است. این سریال براساس فیلمنامه‌ای با نام «عشق بدون خطبه» به نویسندگی مشترک افشین صادقی و پدرام افشار تولید شده که البته این فیلمنامه توسط نیما اقلیما مورد بازنویسی قرار گرفته است.

بازیگر نقش صبا در سریال مرداب کیست +عکس جنجالی و بیوگرافی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا