بیوگرافی

امیر سازنده کلیپ واگعیه یا کیکه کیست و چگونه معروف شد +‌عکس و بیوگرافی

امیر صاحب کلیپ واگعیه یا کیکه کیست

امیر یوتیوبر در دهه ۸۰ به دنیا آمده است  بلاگر و یوتیوبر اهل آذربایجان می‌باشد، که با تولید فیلم‌ها و کلیپ‌های واقعیه یا کیکه میان مردم مطرح شده است.

امیر صاحب کلیپ واگعیه یا کیکه کیست و چگونه معروف شد +‌عکس و بیوگرافی

امیر بلاگر و یوتیوبر آذری زبان در ایام گذشته با منتشر کردن فیلم‌های واقعی یا کیک در فضای مجازی دیده شده و اسمش بر سر زبان‌ها افتاده است. به آن صورت به شهرت دست یافته که در مدت کوتاهی دنبال کننده‌های او از ۲۰۰۰ به ۱۵۰ هزار رسیده است.

بیوگرافی

این چهره اکنون محصل می‌باشد و در حال درس خواندن است. او علاوه بر تحصیل در شبکه‌های اجتماعی هم مشغول به کار است و با چالش‌های آموزشی سبب سرگرم شدن نوجوانان و جوانان شده است.

پیج صفحه شخصی امیر پسرک کیکه یا واقعیه با نام لاتینش در دسترس عموم قرار دارد.

امیر صاحب کلیپ واگعیه یا کیکه کیست و چگونه معروف شد +‌عکس و بیوگرافی

ماجرای امیر پسر نوجوان کیک یا واقعیه چیست؟

اگر اهل شبکه‌های اجتماعی هستید دیده‌اید که مدتی است فیلمی از یک پسر نوجوان آذری پخش شده و در همه جا در حال منتشر شدن است حتی پوریا پوتک هم با ایشان گفتگو نموده و وی را به چالش کیکه و واقعیه فراخوانده است! ولی واگعیه یا کیکه به چه معناست؟ برای چه این ایام این واژه در فضای مجازی بسیار پخش شده و به یک امر مهم مبدل شده است؟

همچنین ببینید

بیوگرافی رضا رضوی بازیگر و همسرش و فرزندان و ماجرا مهاجرت +عکس

امیر پسرک اهل آذربایجان با ویدیوهای واگعیه یا کیکه مطرح شده است. خیلی از کاربران و دنبال کننده‌ها بدون اشاره و قضاوت قومی و نژادی و در واقع برای تلفظ بانمک این ویدیو توجهشان جلب شده است و به آن علاقه پیدا کرده‌اند.

امیر صاحب کلیپ واگعیه یا کیکه کیست و چگونه معروف شد +‌عکس و بیوگرافی

امیر پسرک بامزه در شبکه‌های اجتماعی با کیک‌های حیرت آور تولید محتوا می‌کند و به دلیل لهجه شیرین و با نمک استقبال بسیاری از آن شده است.

امیر اکنون با این فیلم به شهرت رسیده و بسیار دنبال کننده دارد و توجه خیلی از کاربران را به خودش جلب نموده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا