بازیگران فیلم و سریال

بازیگر نقش معصومه در سریال متهم گریخت کیست + بیوگرافی و عکس جدید

بازیگر نقش معصومه در سریال متهم گریخت کیست

ملیکا زارعی بازیگر نقش معصومه در سریال متهم گریخت میباشد که نامزد عباس است ملیکا زارعی در این سریال اولین تجربه حرفه ای خود را کسب کرد و با رضا عطاران همکاری کرد.

ملیکا زارعی زاده ۳ اردیبهشت ۱۳۶۵ معروف به خاله شادونه مجری برنامه‌های کودک و نوجوان است.وی تا کنون چند فیلم و سریال بازی کرده و نقش کوتاهی داشته البته بازی او در سریال متم گریخت طولانی تر و پر رنگ تر بوده است و ایشان با این سریال به شهرت رسیدند. ناگفته نماند وی خواهر کوچک تره مریلا زارعی است.

او در این سریال نقش دختر کوچک هاشم آقا را بازی می کند که دلباخته همسر خود عباس (علی صادقی) است اما هاشم آقا و مادرش با این وصلت به دلیل عدم مسئولیت عباس مخالف اند و این سعی دارند خانواده معصومه را راضی نگهدارند.

ملیکا زارعی متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران، مجری و بازیگر است فارغ التحصیل حقوق قضایی در مقطع لیسانس است، تنها یک خواهر بزرگ تر از خود بنام مریلا دارد که او نیز از بازیگران مشهور می باشد، ملیکا ازدواج کرده و صاحب دو فرزند یک پسر و یک دختر است.

بازیگر نقش معصومه در سریال متهم گریخت کیست + بیوگرافی و عکس جدید

بیوگرافی بازیگر نقش معصومه در سریال متهم گریخت

ملیکا زارعی برزی در ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد،دانشجوی رشته حقوق قضایی است ،از سال سوم دبستان فعالیت هنری خود را با اجرا در برنامه ی تازه ها از شبکه ۲ آغاز کرد ،و در سال ۸۲ در سریال دوران سرکشی یک سکانس بازی کرد و بعد در مجموعه مهر خاموش بازی کرد و از سال ۸۳ همزمان با قبولی در دانشگاه به عنوان مجری برنامه کودک و با نام خاله شادونه مشغول به کار شد.

بازیگر نقش معصومه در سریال متهم گریخت کیست + بیوگرافی و عکس جدید

شروع کارهای هنری ملیکا زارعی

از سال سوم دبستان فعالیت هنری خود را با اجرا در برنامهٔ تازه‌ها از شبکه ۲ آغاز کرد، و در سال ۱۳۸۲ در سریال دوران سرکشی یک سکانس بازی کرد و بعد در مجموعه مهر خاموش بازی کرد و از سال ۱۳۸۳ همزمان با قبولی در دانشگاه به عنوان مجری برنامه کودک و با نام خاله شادونه مشغول به کار شد.

همچنین ببینید:

بازیگر نقش اعظم در سریال متهم گریخت کیست +بیوگرافی

به خاطر صدای کودکانه‌اش و صداقتی که در کلامش وجود دارد، خیلی زود در دل بچه‌ها جا باز کرد، او برای اینکه کودک درونش همیشه سرزنده باشد، دائم کتاب‌های ویژه کودکان را می‌خواند و سعی می‌کند تمام وقتش را با آنها سپری کند، او عاشق بچه‌هاست و به نظرش بچه‌ها پاک‌ترین موجوداتی هستند که خداوند آفریده است.

بازیگر نقش معصومه در سریال متهم گریخت کیست + بیوگرافی و عکس جدید

ازدواج و خانواده

خانم زارعی در برنامه خندوانه و صفحه اینستاگرام خود شایعه‌ی ازدواج با علی صادقی را تکذیب کرده است. او با یک طراح صحنه که با یکدیگر در برنامه‌ای آشنا شدند ازدواج کرده و دختری به نام مانلی دارد. ملیکا با انتشار عکسی دو نفره از خود و دخترش در فضای مجازی برای دخترش نوشت:

دختر‌ها فرشته‌هایی در نقش انسان هستند، دخترم، قشنگم، عزیزترین عمرم، مانلی جانم…مرسی که با آمدنت دنیام رو زیباتر کردی، مرسی که هستی دخترم…

بازیگر نقش معصومه در سریال متهم گریخت کیست + بیوگرافی و عکس جدید

بازیگری ملیکا زارعی

  • فیلم سینمایی تله
  • سریال متهم گریخت
  • سریال مهر خاموش
  • سریال دوران سرکشی

همچنین ببینید:

بازیگر نقش رامین در سریال نون خ ۴ کیست

بازیگر نقش نقره زن رامین در سریال نون خ ۴ کیست

بازیگر نقش معصومه در سریال روز حسرت کیست

گفتگو با ملیکا زارعی درباره سریال متم گریخت :

چگونه شد که در این سریال حضور پیدا کردید :

آن سال‌ها به طور جدی وارد حوزه اجرانشده بودم و بخاطر علاقه مندی به بازیگری دوست داشتم این حوزه را تجربه کنم. زمانی که آقای عطاران پیشنهاد بازیگر در نقش «معصومه» را به من دادن خیلی خوشحال شدم و باعث افتخار بود کنار هنرمندان حرفه ای حضور داشتم. متهم گریخت کاری بود که همه با دل و جان و بدون هیچ ادعایی برای مردم کار می‌کردند؛ هنوز هم نتیجه رضایت آن را می‌بینیم.

بازیگر نقش معصومه در سریال متهم گریخت کیست + بیوگرافی و عکس جدید

نظرتان درباره هنرمندانی که با آن ها همبازی شدید چیست ؟

هاشم آقا پدر خانواده که افسوس او را کنار خودمان نداریم. به یاد دارم همیشه نکات اخلاقی را به ما می آموختند، احترام به پیشکسوتان برای آنها خیلی مهم بود وهمیشه به ما می‌گفتند متمرکز به نقش باشید. خانم مریم امیرجلالی عزیز که مادرانه در کنارمون بودند همچنین مرحوم محمود بهرامی که و زنده‌یاد پروین میکده، مرحوم آقای احمد پورمخبر قصه ما و دیگر عزیزانی که این روزها کنار ما نیستند، و خاطرات خوشی را کنار این عزیزان سپری کردیم. همبازی شدن ببا این عزیزان واقعا لذت بخش بود.

بازیگر نقش معصومه در سریال متهم گریخت کیست + بیوگرافی و عکس جدید

مرگ چند کودک در برنامه خاله شادونه

در اردیبهشت سال ۹۱ برنامه خاله شادونه در شهر خرمدره زنجان برنامه ای برای کودکان ترتیب داده بود، اما بدلیل ازدحام بیش اندازه جمعیت در زمان خروج موجب مرگ سه کودک معصوم و زخمی شد ۷ نفر شد

از دیگر ویژگی‌ های خاله شادونه، لباس‌ های شاد، رنگارنگ و سنتی‌ ای است که می‌ پوشد

تاکنون کمتر مجری خانمی با بلوز و دامن‌ های رنگی در تلویزیون ظاهر شده و از این نظر ملیکا زارعی را می‌ توان یک استثنا دانست که کاملاً هم با نقش او در مقام مجری برنامه کودک سازگار است

بازیگر نقش معصومه در سریال متهم گریخت کیست + بیوگرافی و عکس جدید

ملیکا زارعی درباره حضورش در این سریال گفت: سریال «متهم گریخت» محصول سال ۸۴ بود، آن سال‌ها به طور جدی وارد حوزه اجرانشده بودم  و بخاطر علاقه مندی به بازیگری دوست داشتم این حوزه را تجربه کنم.

وی ادامه داد: زمانی که آقای عطاران پیشنهاد بازیگر در نقش «معصومه» را به من دادن خیلی خوشحال شدم و باعث افتخار بود کنار هنرمندان حرفه ای حضور داشتم. متهم گریخت کاری بود که همه با دل و جان و بدون هیچ ادعایی برای مردم کار می‌کردند؛ هنوز هم نتیجه رضایت آن را می‌بینیم.

زارعی عنوان کرد: سریال «متهم گریخت» کار ارزشمندی است که تاریخ مصرف ندارد وبرای چندمین بار سریال بازپخش می‌شود همچنان ببینده خودش را دارد. بینندگان با تک تک لحظه‌های سریال خاطرات دارند و زمانی که باز پخش می‌شود، هنوز هم مخاطبان ابراز خوشحالی می‌کنند و باید بگویم افتخار می‌کنم عضو کوچکی از بازیگران سریال پر مخاطب متهم گریخت هستم.

او درباره فعالیتش در حوزه بازیگری توضیح داد: اولین تجربه بازی من به طور جدی، در سریال «مهر خاموش» آقای سیروس مقدم بود و بعد از آن سریال «متهم گریخت» را  بازی کردم با اینکه تجربه بسیار دلپذیر و ارزشمندی برای من بود اما متوجه شدم واقعاً علاقه قلبی من در زمینه اجرا و کار با کودکان و فعالیت در این عرصه است و با افتخار تا به امروز «خاله شادونه» بچه‌ها شدم. من خاطرم هست ۱۹سالم بود در سریال متهم گریخت بازی می‌کردم، زمان بازی در این سریال خواهر جان (مریلا زارعی) گاهی سر صحنه حاضر می‌شدند تا ببینند من حواسم به کار هست؟! اساتید از من راضی هستند؟! خداراشکر ازمن راضی بودند و نمره خوبی گرفتم.

بازیگر نقش معصومه در سریال متهم گریخت کیست + بیوگرافی و عکس جدید بازیگر نقش معصومه در سریال متهم گریخت کیست + بیوگرافی و عکس جدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا