بازیگران فیلم و سریال

بازیگر نقش نقره زن رامین در سریال نون خ ۴ کیست +بیوگرافی و عکس

بازیگر نقش نقره زن رامین در سریال نون خ ۴ کیست

بازیگر نقش نقره زن رامین در سریال نون خ ۴ کیست بیوگرافی و عکس اکرم یدی بازیگر نقش نقره همسر رامین در سریال نون خ ۴ میباشد او یکی از بازیگران کرمانشاهی و کرد بوده و متولد دهه ۷۰ است که در فصل چهارم سریال نون خ نقش همسر رامین فود شکارچی گرگ را بازی میکند او همچنین جایزه جشنواره تئاتر کرمانشاه را برای بازی در نمایش صد را دریافت کرده است.

بازیگر نقش نقره زن رامین در سریال نون خ ۴ کیست +بیوگرافی و عکس

اکرم یدی برای نخستین بار با بازی در سریال « نون خ 4» به کارگردانی «سعید آقاخانی» وارد قاب تلویزیون شد و یکی از نقش های مهم و اصلی این سریال ( نقره همسر رامین) را برعهده گرفت .

او در این سریال در کنار امیر سهیلی جز پرطرفدارترین کاراکترهای نون خ 4 به شمار می رود.

بازیگر نقش نقره زن رامین در سریال نون خ ۴ کیست +بیوگرافی و عکس

اکرم یدی بخاطر حضورش در این سریال از عوامل نون خ بخاطر اعتمادی که به او داشتند تشکر کرد و از سعید آقاخانی به نام استاد یاد کرد که خیلی از او آموخته و با راهنمایی پدرانه اش به او در ایفای این نقش بسیار کمک کرده است .
بیوگرافی اکرم یدی بازیگر نقش نقره در نون خ 4 + عکس های شخصی

بازیگر نقش نقره زن رامین در سریال نون خ ۴ کیست +بیوگرافی و عکس

خانم بازیگر جوان کرمانشاهی در سریال نون خ ۴ در نقش نقره همسر رامین فود (امیر سهیلی) را بر عهده دارد و توانایی و مهارت خود توانسته از پس این نقش خوب برآید.

خانوم اکرم یدی بازیگری تئاتری و محلی است که کار هنری خود را از تاتر در کرمانشاه آغاز کرد. حالا خانم بازیگر برای نخستین بار با بازی در نون خ ۴ وارد قاب تلویزیون شد و یکی از کاراکترهای اصلی و کلیدی به نام نقش نقره زن رامین فود را در تلویزیون را برعهده گرفت.

بازیگر نقش نقره در سریال نون خ ۴ کیست؟ بیوگرافی و عکس های شخصی

بازی در نمایش صد

نمایش صد یکی از نمایش های دفاع مقدس با داستانی درباره حماسی دختران کوبانی است که اکرم یدی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

اکرم یدی همیاران بازیگر حوزه تئاتر و نمایش است وی در کرمانشاه فعالیت بازیگری دارد و مقام اول را در این حوزه بدست اورده است. نمایش صد مهمترین اثر هنری اکرم یدی است. درخشش اکرم یدی در تئاتر نمایش پاپیون در جشنواره تئاتر لهستان یکی دیگر از آثار هنری ایشان می باشد.

بازیگر نقش نقره در سریال نون خ ۴ کیست؟ بیوگرافی و عکس های شخصی

سریال نون خ یکی از سریال های پر مخاطب و پر بیننده بوده که درباره نورالدین خانزاده و دخترانش از اهالی روستایی در کرماشناه است در ۴ فصل به کارگردانی سعید آقاخانی تولید و پخش شده است.

بازیگر نقش نقره در سریال نون خ ۴ کیست؟ بیوگرافی و عکس های شخصیبازیگر نقش نقره در سریال نون خ ۴ کیست؟ بیوگرافی و عکس های شخصیبازیگر نقش نقره زن رامین در سریال نون خ ۴ کیست +بیوگرافی و عکسبازیگر نقش نقره در سریال نون خ ۴ کیست؟ بیوگرافی و عکس های شخصی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا