بیوگرافی

بازیگر نقش کودکی باران در سریال آوای باران کیست ؟ 【بیوگرافی مبینا آتشی + عکس】

بازیگر نقش کودکی باران در سریال آوای باران کیست ؟ مبینا آتشی بازیگری است که نقش کودکی شخصیت باران را در این سریال ایفا می‌کند.

بازیگر نقش کودکی باران در سریال آوای باران کیست

آوای باران سریال ایرانی ساخته حسین سهیلی‌زاده در سال ۱۳۹۲ است. این اثر داستان زندگی طاها ریاحی، یک تاجر دارو را روایت می‌کند که با وقوع اتفاقاتی، سرنوشتی عجیب برای او و دخترش رقم می‌خورد. پس از سال‌ها، طاها به ایران باز می‌گردد و به دنبال دختر گمشده خود می‌رود.

بازیگر نقش کودکی باران در سریال آوای باران کیست ؟ 【بیوگرافی مبینا آتشی + عکس】

او متوجه می‌شود دخترش به‌دلیل آزار و اذیت از خانه خوهرزاده‌اش فرار کرده و در میان گروه‌های تکدی‌گری گرفتار شده است. زیور و نادر سعی می‌کنند دختر خود، بیتا را به‌جای باران، دختر طاها، جا بزنند، اما اوضاع بسیار متفاوت پیش می‌رود.

بیوگرافی مبینا آتشی

مبینا سادات آتشی، بازیگر سینما و تلویزیون، متولد ۱۰ دی ۱۳۸۳ در تهران است. شهرت او به‌خاطر بازی در سریال آوای باران در نقش کودکی باران به او رسید.

بازیگر نقش کودکی باران در سریال آوای باران کیست ؟ 【بیوگرافی مبینا آتشی + عکس】

مبینا آتشی از سن سه سالگی بازیگری را آغاز کرد و تاکنون در سریال آوای باران و قبل از آن در فیلم سینمایی “عملیات مهدکودک” و سایر فیلم‌ها نقش داشته است.

همچنین ببینید:

زیور در سریال آوای باران کیست ؟

شکیب در سریال آوای باران کیست

باران در سریال آوای باران کیست ؟

صادق بوقی کیست و چرا پیج اینستاگرام او مسدود شد؟

بیوگرافی صادق بوقی و ماجرای فیلم رقصیدن در بازار رشت

او اظهار داشته است:

علاقه‌مندم بازیگری را ادامه دهم، اما بیشتر دوست دارم در آینده به عنوان کارگردان فعالیت کنم و فیلم‌های طنز بسازم.

پس از ورود این بازیگر به دوران نوجوانی، حضورش در صنعت بازیگری کمرنگ‌تر شد و به‌همین‌دلیل است که در رسانه‌ها کمتر از او گفته می‌شود.

روابط عاطفی مبینا آتشی

مبینا آتشی مجرد است و درحال‌حاضر رابطه عاطفی با شخصی ندارد. او تمرکز اصلی خود را روی حرفه بازیگری گذاشته است.

بازیگر نقش کودکی باران در سریال آوای باران کیست ؟ 【بیوگرافی مبینا آتشی + عکس】

 صفحه اینستاگرام مبینا آتشی

با آیدی mobina.atashi83 می‌توانید به پیج اینستاگرام مبینا سادات آتشی، از بازیگران دهه هشتادی ایرانی، دسترسی داشته باشید. درحال‌حاضر پیج اینستاگرام او پرایوت است.

این فیلم پیرامون زندگی مردی به‌نام طاها ریاحی که تاجر داروست را روایت می‌کند که با بروز اتفاقاتی دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش رقم می‌خورد.او پس از سالها به ایران بازمی‌گردد و به دنبال دختر گمشده خود می‌گردد… و متوجه می‌شود که زیور و نادر خواهر زاده و همسر خواهر زاده‌اش نتوانسته‌اند از دخترش نگهداری کنند و دخترش از خانه به دلیل ازار و اذیت ان ها فرار کرده و میان گروه تکدی گری سر در اورده است زیور و نادر سعی دارند دختر خودشان که بیتا نام دارد جای باران دختر طاها جا به زنند اما…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا