بیوگرافی

صادق بوقی کیست و چرا پیج اینستاگرام او مسدود شد؟

صادق بوقی کیست

صادق بوقی اهل رشت بوده که در اینستاگرام توانسته بود فالوئرهایی زیادی را به دست اورد بعد از انتشار کلیپ رقص او در بازار ماهی فروشان رشت پیج اینستاگرامش به دستور مراجع قضایی مسدود شد.

کلیپ رقص صادق بوقی پیرمرد رشتی در فضای مجازی جنجال زیادی را به وجود اورده بود و تعداد زیادی از انتشار دهنده های این کلیپ بازداشت شده بودند.صادق بوقی کیست و چرا پیج اینستاگرام او مسدود شد؟

بازار رشت، بزرگ‌ترین بازار روباز ایران و یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر رشت است. این بازار در مرکز شهر رشت و در خیابان امام خمینی (ره) واقع شده است. بازار رشت در دوره قاجاریه ساخته شده است و دارای ۱۴ کاروانسرا، ۱۲ راسته و ۱۲ طاقی است.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه برای ۴ واحد صنفی متخلف برپاکننده رقص و آواز خوانی نیز توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی اخطاریه پلمب صادر شد، بیان کرد: برابر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، انتشار هرگونه تصاویر یا محتوای مجرمانه با موضوع سیاه‌نمایی، تشویش اذهان عمومی، انتشار تصاویر غیراخلاقی و نامتعارف، اقدامات تفرقه افکنانه و ایجاد اختلافات قومی، مذهبی در فضای مجازی جرم تلقی شده و پیگرد قانونی دارد.

بیوگرافی وحید حسین زاده مجری شبکه گلستان کیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا